piątek, 21 października 2011

HERBATKI...ACH...HERBATKI... :-)


TO JA ZAKOCHANA W HERBATKACH... ;-)))
Witam serdecznie drogie Panie!!! :-) Dziś postanowiłam wpisac swój drugi z kolei wpis.Przyznam,że tremę mam straszną.Dokładnie taką samą jak wczoraj... :-(  No ale wierzę,że mój Anioł Stróż czzuwa nade mną i nie pozwoli napisac mi żadnych nawet najmniejszych głupstw... ;-) Dzisiaj chciałam napisac o herbatkach które nałogowo piję (kupuję też.) :-) To moja słabośc i przyjemnośc zarazem no ale co poradzę jak mnie tak ciągnie do herbatek i muszę wypic i już.Najlepiej kilka razy dziennie. :-) Sama siebie nazywam herbatocholiczką ale dobrze mi z tym. :-) Dzisiaj rano jak poleciałam po pieniążki to poszłam też od razu na zakupy no i oczywiście...nie wróciłam do domku bez herbatek...Kupiłam ich... UWAAAGA... :-) aż 5 sztuk. No ale nie żałuję wydanych pieniążków które wydałam na te dzisiejsze herbatki bo pewnie będą smaczne...Pochwalę się,że kupiłam sobie czarna herbatkę Teekanne Earl grey z bergamotką i cytrynką oraz dwie zielone Teekanne;z pomarańczą i owocem liczi no i Loyd tea;czarną jagodową z czarną porzeczką i zieloną też Loyd tea cytrynową. :-) Ach...jak się cieszę...Niby mała rzecz a jak cieszy... :-D Smuci mnie jednak coś a mianowicie to,że sama będdę piła te herbatki. :-( Gdyby tak można było to poczęstowałabym każdą z Pań siedzących teraz za monitorkiem herbatką (a jak jakaś wolała by kawkę) to i kawką no ale cóż siła wyższa... :-(NA SAM KONIEC TEGO (PEWNIE NUDNEGO) WPISU CHCIAŁABYM ZAPYTAC KAŻDĄ Z PAŃ Z OSOBNA CZY LUBIĄ PANIE TEŻ I JAKIE HERBATKI???POZDRAWIAM CIEPLUTKO TAK MIŁE I ŻYCZLIWE WSZYSTKIE PANIE KTÓRE ZOSTAWIŁY DOTYCHCZAS NA MOIM BLOGU TAK PORUSZAJĄCE KOMENTARZE.KAŻDEJ Z OSOBNA ŻYCZĘ WIELE DOBREGO NA RESZTĘ TYCH PAZDZIERNIKOWYCH DNI!!!ANULKA. :=)

17 komentarzy:

  1. Ja zdecydowanie wolę kawę z mlekiem :) Jeżeli herbata, to tylko zwykła, z cytryną :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak herbatki uwielbiam, najchetniej pije zielona herbate ale uwielbiam tez Earl grey :) i wszelkie ziolowe, pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  3. O JAK MILUSIO,ŻE JUŻ DWIE PANIE ODPOWIEDZIAŁY MI NA MÓJ DZISIEJSZY WPIS O HERBATKACH. :-) MAŁE SPROSTOWNIE CHCĘ ZROBIC W TYM SWOIM KOMENTARZU.OTÓŻ WCZEŚNIEJ SIĘ POMYLIŁAM I NAPISAŁAM,ZE KUPIŁAM HERBATKĘ CZARNĄ LOYD TEA O SMAKU JAGODY I CZARNEJ PORZECZKI ALE JAK SIĘ JEJ JESZCZE PÓZNIEJ DOKŁADNIEJ PRZYJRZAŁAM TO JEST TO HERBATKA CZYSTO OWOCOWA O SMAKU JEŻYNOWO-JAGODOWYM.BARDZO PRZEPRASZAM ZA TĄ WCZEŚNIEJSZĄ POMYŁKĘ. :-( MAM PYTANIE DO PANI ''BREE.''OTÓŻ JAKĄ ZIELONĄ HERBATKĘ PANI LUBI NAJBARDZIEJ?JA JAŚMINOWĄ I TAKĄ O SMAKU MELISY Z CYTRYNĄ.OBY DWIE SĄ Z LIPTON.I DILMAH TEŻ JAŚMINOWĄ ORAZ MIĘTOWĄ ORAZ SAGI;Z MALINKĄ,MIĘTĄ I CYTRYNKA NO I MINUTKĘ;Z MALINKĄ I ŻURAWINKĄ ORAZ TĄ Z CYTRYNKĄ I LIMONKĄ.POZDRAWIAM OBY DWIE PANIE. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anula, to ja zasiadam i napiję się z Tobą malinowej z żurawiną od Minutki, mniam, mniam...

    OdpowiedzUsuń
  5. A WITAM...I JA Z WIELKĄ CHĘCIĄ SIĘ Z PANIĄ NAPIJĘ MOJEJ ULUBIONEJ MINUTKI ZIELONEJ. :-) POZDRAWIAM CIEPLUTKO! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam podibnie jak Ty jasminowa oraz z kwiatem opuncji figowe, pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  7. ROZUMIEM.A MI Z OPUNCJĄ COŚ NIE PODCHODZI.NIE WIEM CZEMU... :-/

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj :).Bardzo,bardzo sie ciesze,ze zalozylas bloga.Nie bardzo wiedzialam pod jakim wpisem mam zamiescic komentarz,wiec chyba najlepiej tutaj,bo ja tez uwielbiam herbate.Wypijam chyba 2 litry dziennie:).Bardzo lubie rozne gatunki czarnej herbaty,ale raczej niearomatyzowane.Zielona,czerwona oraz owocowe :).Ostatnio popijam marokanska miete i turecka jablkowa z Teekanne.Pozdrawiam Cie serdecznie,bede czestym gosciem tutaj,moze nawet bedziemy o tym samym czasie pily herbatke :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam Pani E-v-o!Cieszy mnie bardzo komentarz jaki dała Pani powyżej mojego wpisu o herbatkach. :-) To miłe,że i Pani lubi ten magiczny napój jakim jest herbata i że też pije Pani go codziennie. :-)Niestety Ja nie piłam jeszcze tureckiej jabłkowej od Teekanne ale przyznam szczerze,ze jest to moja najbardziej ulubiona firma herbaciana jeśli chodzi o herbaty czarne,zielone i czysto owocowe. :-) Jeśli chodzi o te ostatnie herbaty to mam swoje ulubione smaki już do których często wracam. :-)Również pozdrawiam serdecznie i z pewnością zawsze się będę cieszyc jak odwiedzi mnie Pani w moim ''Anulkowym Światku.'':-) Życzę wszystkiego co najlepsze! :-) AnulkA.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem zdecydowanie bardziej kawosz, a jeśli już herbatka to owocowa :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumiem. :-) A jak jest Pani ulubiona kawka? Ja kawkę też piję ale raz dziennie tylko i zawsze po południu. :-) Jednego dnia piję mieloną a drugiego rozpuszczalną i tak w kółko... :-)Skuszę się też nieraz na kawki typu;2w1 lub 3w1 oraz na cappuccino. :-) Również pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kawy piję dużo, najczęściej taką zwykłą, sypaną, czasem cappuccino orzechowe :) I proszę, nie pani, Zosia jestem :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze to będzie tak jak Zosia sobie zażyczyła. :-)A tak apropo Zosi;to moja mamusia ma też tak na imię. :-) Też lubię capuccinko orzechowe ale też i śmietankowe oraz marcepanowe.A...i śmietankowo-malinowe. :-) Również życzę miłego reszty dnia Zosieńko! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. To pozdrawiam Twoją Mamusię, Zośki fajne są :) A cappuccino marcepanowego jeszcze nie piłam, właściwie chyba nawet nie widziałam u nas w sklepach, muszę poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A dziękuję za pozdrowienia dla mamusi które napewno jeszcze dziś przekażę. :-) To prawda Zosie są fajne. :-) Polecam szczerze Zosi to cappuccino marcepanowe. :-) Tak jak Ja to spotkałam je w marketach;Kaufland lub Piotr & Paweł. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. W jesienno-zimowe wieczory u nasz często goszczą herbatki parzone w czajniczku. Bardzo lubimy takie na wagę: "letnia łąka", "maharadża", "maharani", "hiszpańska mandarynka", "grapefruit". Są to mieszanki herbat z różnymi płatkami kwiatów, lub kawałkami suszonych owoców.
    Wsypujemy herbatkę, zapalamy podgrzewacz pod czajniczkiem i cały wieczór rozkoszujemy gorącą się herbatką:)...

    OdpowiedzUsuń
  17. OJEJ...JAK MIŁO... :-) MI TEŻ ZDARZA SIĘ KUPIC CZASEM JAKĄŚ HERBATKĘ NA WAGĘ A DO MOICH ULUBIONYCH Z TAKICH NALEŻĄ CZARNA;RÓŻANO-MARCEPANOWA,CHIŃSKA RÓŻA I ZIELONA JAŚMINOWO-MIĘTOWA.HISZPAŃSKĄ MANDARYNKĘ MIAŁAM Z ROSSMANNA I BARDZO MI SMAKOWAŁA.Z ROSSMANNA LUBIĘ JESZCZE CZARNĄ CZEKOLADOWĄ,PINA COLADA ORAZ EARL GREY Z RÓŻĄ I CYTRYNĄ ORAZ MANGO Z POMARAŃCZĄ.TO SĄ TE HERBATKI W TAKICH PACZUSZKACH PO 50G FIRMY TEA CLUB.POLECAM!!! :-)

    OdpowiedzUsuń