czwartek, 20 października 2011

Mój kochany koteczek-Nulek. :-)


11 komentarzy:

  1. Jest i mój kochany Nulek, który potrafi na zawołanie "mówić" :)
    Głaski Nuluś :)

    PS
    Anulko, koniecznie pozdrów Mamusię ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :-) JUŻ GŁASKAM NULECZKA OD CIOTUNI ALUNI. :-) MAMUSIĘ POZDROWIĘ,DZIĘKUJĘ!ŚCISKAM CIĘ ALECZKO! :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nulek, to wypisz wymaluj braciszek mojej Horpyny :).
    pozdrawiam.M

    OdpowiedzUsuń
  4. POWAŻNIE?TO MIŁO... :-)I BUZIAKI DLA HORPYNY. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, Horpynki już nie ma. Kiedyś wyjeżdżając na wakacje zawiozłam ją do mamy. A że ona lubiła się włóczyć to wyszła na podwórko i zaginęła. Zresztą była straszną indywidualistką, do tego stopnia, że lubiła strasznie rządzić w domu. To ona była panią domu, a ja gościem który musiał jej się podporządkować.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna kicia, taka do przytulania i głaskania

    OdpowiedzUsuń
  7. WITAM I DZIĘKUJĘ BARDZO!:-) KICIU WŁAŚNIE DRZEMIE SOBIE ALE JAK SIĘ OBUDZI TO KAŻE MU POMACHAC ŁAPKĄ DO PANI. ;-) POZDRAWIAMY CIEPLUTKO! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Głaski dla Kici :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak i ostatnio zawsze mi towarzyszy tzn.leży z boczku na tapczaniku gdy Ja siedzę sobie przy komputerku (nawet teraz.) :-)

    OdpowiedzUsuń