piątek, 21 października 2011

Moje nastroje... :-) C.D. :-)))



6 komentarzy:

  1. tez uwielbiam świeczki i świece i lampioniki!A szczególnie teraz jesienna porą dużo ich zapalam!POZDRWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  2. WITAM!TO MIŁO... :-) A JAKIE LUBI PANI ŚWIECZKI NAJBARDZIEJ?I ZAPACHOWE CZY NIE?BO JA TE I TE.NAJBARDZIEJ TE TKZ.PODGRZEWACZE.A LAMPIONIKI?JA NAJBARDZIEJ ŚWIECZNIKI SZKLANE I TAKIE Z ANIOŁKAMI A TAKŻE NIEKTÓRE LAMPKI. :-) RÓWNIEŻ POZDRAWIAM I MIŁEGO WIECZORKU ŻYCZĘ OCZYWIŚCIE W BLASKU ŚWIEC!!! :-) U MNIE JEDNA SIĘ WŁAŚNIE DOPALA. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje za odwiedzinki, jest mi niezmiernie miło. I mam jedna prosbe .....prosze nie mówic do mnie,,pani''. Maciejka jestem;-)dobranoc Anulko;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze.Będzie tak jak Maciejka sobie życzy. :-) Spokojnej nocy! Dobranoc Maciejko! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Blask świec - pięknie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam!Bardzo dziękuję i również pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń