czwartek, 20 października 2011

Witajcie w Anulkowym Świecie :)

WITAM WSZYSTKICH SERDECZNIE W MOIM ANULKOWYM SWIATKU...
I PRZY OKAZJI ZAPRASZAM TEZ DO JEGO ODWIEDZANIA! :)
TEN BLOG MOJ POWSTAL DZISIAJ Z POMOCA MOJEJ ''GWIAZDECZKI'' KTORA ZAPROPNOWALA MI POMOC PRZY JEGO POWSTAWANIU I OD RAZU PRZY MOIM PIERWSZYM WPISIE CHCIALABYM JEJ ZA TO BARDZO PODZIEKOWAC.
ALUNIA-BUZIACZKI!!! :*
BEDZIE MI NIEZMIERNIE MILO OTRZYMYWAC PRZEROZNE KOMENTARZE JAK I TEZ WRACAC W KAZDEJ WOLNEJ CHWILII DO TEGO MOJEGO ANULKOWEGO SWIATKA...


JESLI CHODZI O MNIE TO MAM NA IMIE ANIA. MAM 31 LAT. MIESZKAM W MALYM ALE JAKZE UROCZYM MIASTECZKU POLOZONYM W WOJ. WIELKOPOLSKIM.
INTERESUJE SIE... COZ NICZYM SPECJALNYM ALE LUBIE AROMATERAPIE, POEZJE I MUZYKE.  
MOJE CODZIENNE SLABOSCI A ZARAZEM PRZYJEMNOSCI TO; SWIECZUSZKI ZAPACHOWE, KADZIDELKA, DOBRA OWOCOWA HERBATKA ORAZ KAWKA, NAJLEPIEJ W TOWARZYSTWIE DOBREJ DUSZKI :)
WIĘC ZACZYNAM MOJE BLOGOWE ŻYCIE! :) MAM CICHUTKĄ NADZIEJĘ, ŻE PRZYJMIECIE MNIE DO SWOJEJ BLOGOWEJ RODZINKI, I STANĘ SIĘ JEJ CZĘŚCIĄ :)

POZDRAWIAM WSZYSTKICH ZAGLĄDAJĄCYCH BARDZO SERDECZNIE - WASZA ANULKA

13 komentarzy:

  1. Anulko, to ja w twkim razie jako pierwsza blogowiczka witam Cię w naszym blogowym świecie :)
    Buziaki powitalne :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Anulko :)
    mam nadzieje, że blogowanie przyniesie ci wiele radości :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Z otwartymi ramionami Anulko, z otwartymi i gotowymi do wirtualnych uścisków ...

    Moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj w blogowym świecie :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam z otwartymi ramionami wszystkie miłe duszyczki które do tej pory podpisały się pod moim pierwszym wpisem. :-) Cóż za radośc mnie przepełnia i wciąż myślę o moim własnym blogu.Taka jestem tym przejęta... :-) Pozdrawiam bardzo cieplutko i dziękuję każdej duszyczce tu goszczącej za każdy mniejszy i większy przejaw dobroci i wrażliwości. :-) AnulkA.

    OdpowiedzUsuń
  6. DOBRY WIECZÓR ANULKO;-) SERDECZNIE WITAM.JA TEZ JESTEM DOPIERO OD NIEDAWNA W BLOGOWYM SWIECIE, ALE ZOSTAŁAM BARDZO MILE PRZYJETA, BO TE WSZYSTKIE KOBIETKI SĄ NIE TYLKO ZDOLNE ALE MAJĄ OGROMNE ,DOBRE SERDUCHA! BĘDE CIE REGULARNIE ODWIEDZAC ANULKO I ZAPRASZAM RÓWNIEZ DO MNIE. TRZYMAJ SIE CIEPLUTKO I DUZE BUZIAKI PRZESYŁAM;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja Cię witam Anulko w blogowej rodzinie. Niech Ci ten blog da wiele radości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog Aniołku trzymaj tak dalej i rozwijaj go.Twój Tomaszek.Kocham cię

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Kochanie moje. :-*** Milusio,że i Ty zamieściłeś komentarz na moim blogu. :-* :-) Również kocham Ciebie! :-) Cmokaski Skarbuś!!! :-*** Twój Aniołek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia fajne komentarze i ogólnie fajna sprawa taki blog.Pozdrawiam.Iza C.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Iza za te Twoje słowa no i najważniejsze za odwiedziny w moim Anulkowym Świecie.:-) A co do blogowego światka to bardzo go polubiłam chodzi mi o jego całokształt oczywiście.Pozdrawiam Ciebie również!!!:-)

    OdpowiedzUsuń