wtorek, 25 października 2011

WITAM SERDECZNIE I TO WSZYSTKIE DUSZKI BEZ WYJĄTKU!!!DZIŚ TEMAT O ZAKUPACH.WIADOMO JUŻ,ŻE RAZ SĄ TO MNIEJSZE ZAKUPY A RAZ WIĘKSZE.JA DZIŚ ZROBIŁAM TAKIE I TAKIE TZN.DLA SIEBIE MNIEJSZE A DLA DOMKU WIĘKSZE.KUPIŁAM W WIĘKSZOŚCI TO CO PRZYDAJE SIĘ W DOMKU A DOKŁADNIE W KUCHNI.KUPIŁAM TEŻ CZĘŚC ZNICZY BO NADCHODZI I TO DUŻYMI KROKAMI DZIEŃ WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH.KUPIŁAM TEŻ BARDZO ŁADNE STROICZKI NA GROBY BLISKICH W TYM TEŻ NA GRÓB MOJEGO TATUSIA.A NO WŁAŚNIE CO DO MOJEGO TATKI TO BRAKUJE MI GO BARDZO I TO MIMO TEGO,ŻE W MARCU BĘDZIE 15 LAT JAK ON JUŻ NIE ŻYJE.POZWOLĘ SOBIE NAPISAC,ZE TATA BYŁ MI BARDZO BLISKI.TATA ZMARŁ GDY MIAŁAM PRAWIE 18 LAT TAKŻE WCHODZIŁAM CO DOPIERO W DOROSŁY WIEK I PRZYZNAM,ŻE TO NIE BYŁY ŁATWE DLA MNIE LATA.POTRZEBOWAŁAM I TO NIERAZ JEGO RAD ITP.ALE LOS NIE POZWOLIŁ MU ICH MI UDZIELAC.TATA MUSIAŁ UMRZEC TYLKO JAK DLA MNIE TO BYŁO ZA DUŻO WCZEŚNIE...DO DNIA DZISIEJSZEGO NIE POGODZIŁAM SIĘ DO KOŃCA Z JEGO NAGŁĄ ŚMIERCIĄ NO BO NIBY JAK?!ODSZEDŁ NAJDROŻSZY MÓJ PRZYJACIEL A ZARAZEM TEŻ RODZIC DZIĘKI KTÓREMU JESTEM TEŻ NA TYM ŚWIECIE...PRZY TYM WPISIE CHCĘ SKIEROWAC PEWNE SŁOWA MAJĄC NADZIEJĘ,ŻE JE Z GÓRY PRZECZYTA;OTÓŻ TATUSIU KOCHANY DZIĘKUJĘ CI ZA WSZYSTKIE CHWILE I DNI KTÓRE BYŁO MI DANE PRZEŻYC WIEDZĄC,ŻE OBOK JESTEŚ ZAWSZE TY!!!ZAWSZE MOGŁAM NA CIEBIE LICZYC.POMAGAŁEŚ MI KIEDY SMUTNA WRACAŁAM ZE SZKOŁY BO DZIECI SIĘ ZE MNIE ŚMIAŁY ZADAJĄC MI FIZYCZNY BÓL NO I TWOJA DRUGA CÓRKA A MOJA STARSZA O TRZY LATA I JEDYNA SIOSTRA NIESTETY NIE LEPSZA OD TYCH DZIECI ZE SZKOŁY...TĘSKNIĘ ZA TOBĄ KAŻDEGO DNIA TATO!!! ;-((( DZIŚ KUPIŁAM SOBIE RAMKĘ NA ZDJĘCIE,BYŁA PRZECENA I ŚWIECZNIK ANIOŁA NA PODGRZEWACZ.JEST ON Z GIPSU.NIESTETY NIE MOGĘ GO POKAZAC BO NIE MAM APARATU WIĘC NIE MAM JAK ZROBIC TEGO ZDJĘCIA NO ALE MOŻE Z CZASEM  BĘDĘ MOGŁA GO POKAZAC.JEST PIĘKNY.W SUMIE TO ANIOŁ KOBIETA KTÓRA W DŁONIACH TRZYMA MAŁĄ PODSTAWECZKĘ.TO JEST WŁAŚNIE MIEJSCE NA PODGRZEWACZ.OBIECYWAŁAM SOBIE JUŻ DŁUŻSZY CZAS,ŻE W MOJEJ KOLEKCJI NAPEWNO ZNAJDZIE SIĘ TO CUDO NO I DZIŚ W KOŃCU SIĘ ZNALAZŁO. :-) NO NIC KOŃCZĘ TEN WPIS BO NIEDŁUGO A DOKŁADNIE TO ZA PARĘ MINUT ZACZNĄ SIĘ MOJE SERIALIKI KTÓRE MUSZĘ OBEJRZEC.KOCHANE DUSZKI DOBREGO WIECZORKU ŻYCZĘ WAM WSZYSTKIM I WSZYSTKIEGO NAJ...!!!AnulkA.

7 komentarzy:

  1. Dobry wieczór.Tak to jest kochana Anulko, ze najgorzej pogodzic sie ze śmiercia ludzi najbardziej nam bliskich.I chocby mineło bardzo wiele lat iczas zagoił rany to i tak zostanie jakaś taka pustka którą nie da sie niczym zapełnic. Ale chociaż bliskie nam osoby nas opuszczają to zawsze beda w naszym sercu.Wierze, ze tam w gorze opiekują sie nami i czuwają nad nami. I wierze ,ze kiedys beddzie nam dane sie z nimi spotkac. Trzymaj sie cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mocno przytulam!Piękne świadectwo Miłości!!!!A synuś będzie miała na imię Jan!!!!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wasze słowa Maciejko i Ago! Z każdym waszym słowem całkowicie się zgadzam. Ago mi również bardzo się podoba to imię;Jan.Tak miał na imię tatuś mojego tatusia czyli mój dziadziuś.Takie imię ma też tatuś mojego ukochanego Tomaszka.Ściskam Was obie a także pozdrawiam i dziękuję,ze jesteście i zaglądacie na mój blog.Ago trzymam kciuki.Zapewne wiesz za co...???!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu Twoja wrazliwosc na zycie, swiat mnie bardzo rozczula, ciesze sie ze sie pojawilas w naszym swiatku :)
    Ze smiercia chyba nigdy nie jestesmy wstanie sie pogodzic...
    pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Panią serdecznie Pani Bree!!! To takie milusie co Pani napisała no i wzruszające no i oczywiście z całego serduszka dziękuję za te Pani słowa!!! Również ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wrażliwość Twoja mnie wzrusza . A jeśli łza sama po poliku spływa a gardło sie zaciska to cos to znaczy. Aniu Tatuś jest szczesliwy ze Ma taka wlasnie Córkę jak Ty i spokojnie patrzy na Twoje życie i z pewnoscia jest Dumny!!!!! Ja mogę ten twój ból zrozumieć i wiem jak sie czujesz .Ściskam Anulko
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam Pani Anno!Dopiero dzisiaj dostrzegłam komentarz od Pani pod tym wpisem i dlatego dopiero teraz odpisuję dziękując za Pani zrozumienie które Ja również mam dla Pani.Przesyłam cieplutkie pozdrowienia i uściski dla Pani w ten środowy listopadowy wieczorek!!!

    OdpowiedzUsuń