niedziela, 23 października 2011

ZAPACHY... :-)

Witam miłe duszyczki! :-) Dziś wpis o zapachach bez których Ja siebie sobie nie wyobrażam... ;-) Nie to taki żart oczywiście no ale lubię jak mi np.ładna zapachowa świeczka się pali dając przyjemny aromat który nie równa się z niczym innym... :-) Świat zapachów wciągnął mnie i to bardzo... I to tak bardzo,że często gromadzę do domku zapas świeczuszek zapachowych i kadzidełek.Mam już tak od ładnych paru lat no ale na szczęście te przyjemności nie są aż tak kosztowne to można sobie pozwolic. :-) Chciałam zapytac przy tym wpisie od razu czy każda z duszyczek zaglądająca na mój blog ma jakiś swój ulubiony zapaszek??? No Ja mam ale oczywiście nie jeden bo nie umiem zdecydowac się np.na trzy a co dopiero na jeden. :-) Pozwolę sobie napisac,że lubię bardzo zapach lawendy,róży i jaśminu.To nuty kwiatowe.Z owocowych  najbardziej lubię zapach truskawek,malin,pomarańczy,granatu i owoców leśnych.Ze słodkich;wanilii,czekolady,kokosu i marcepanu i śmietanki. :-) Z ziołowych lubię zapach mięty i rumianku.Lubię też zapach morski,leśny i cynamonowy no i zielonej i białej herbaty. :-) No...Chyba już wszystkie zapachy wymieniłam które szczególnie lubię. :-) Starczy tego zapachowo-dobrego. :-) Kończąc ten mój wpis oczywiście serdecznie pozdrawiam wszystkie miłe duszki które na mój blog zaglądają...) Wszystkiego dobrego no i pomyślnnego nowego tygodnia Wam wszystkim życzę!!! AnulkA. :-) P.S.Buziaczki dla ALUNI i TOMASZKA. :-***

10 komentarzy:

  1. Moje ulubione zapachy to paczula, lawenda, zielona herbata .Własnie o takich zapachach kupuje olejki których uzywam do kominków zapachowych, zapalam świeczke + kilka kropli olejku i aromat w całym domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. O to miło... :-) Wiem o jakie kominki chodzi bo też mam ich kilka w domku. Tylko,że bardzo rzadko je używam. Mam też sporo olejków które już jakiś czas temu kupiłam i dostałam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najczęściej używamy świeczuszek o zapachu pomarańczowym z Biedronki.
    Wypróbowaliśmy wiele różnych, z różnych firm, ale żaden nie jest tak aromatyczny i intensywny jak ten.
    Olejków nigdy nie używaliśmy, ciekawy pomysł :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię zapach cynamonu i z pomarańczą, lawendy i ...zależ od nastroju, choć teraz jak jestem w ciąży to unikam zapachów mocnych...I proszę mów mi po Imieniu:)Pa!

    OdpowiedzUsuń
  5. CO DO PODGRZEWACZY POMARAŃCZOWYCH TO JA TEŻ KUPUJĘ TE Z BIEDRONKI.DLA MNIE TO NAJLEPSZY POLSKI PRODUCENT PODGRZEWACZY ZAPACHOWYCH. :-) JEŚLI MOGĘ TO CHCIAŁABYM POLECIC PANI I PANU ''KLUCZE DO RAJU'' Z TEJ FIRMY WŁAŚNIE PODGRZEWACZE O ZAPACHU POMARAŃCZOWO-IMBIROWYM.ZAPACH PRZEMIŁY BYNAJMNIEJ DLA MOJEGO NOSKA.:-) A CO DO AGI TO GRATULUJĘ JEJ TEGO,ŻE ZOSTANIE MAMUSIĄ I ŻYCZĘ ABY CIĄŻĘ DO SAMEGO KOŃCA PRZESZŁA BARDZO DOBRZE NO I ŻEBY DZIĘCIOTKO URODZIŁO SIĘ (BYŁO) ZDROWE. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, miło nam będzie jeśli będziesz zwracała się do nas po imieniu:).

    OdpowiedzUsuń
  7. ACHA,ROZUMIEM I DOBRZE BĘDZIE TAK JAK MAGDALENKA I PRZEMUŚ SOBIE ŻYCZĄ. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. KOCHANA ANULKO
    JAKŻE SIĘ CIESZĘ, WIDZĄC JAK WSPANIALE SOBIE RADZISZ W BLOGOWANIU :) MASZ TUTAJ WIELU NOWYCH PRZYJACIÓŁ, KTÓRZY LUBIĄ DO CIEBIE ZAGLĄDAĆ I MAJĄ PODOBNE PASJE :)
    SERDECZNIE DZIĘKUJĘ ZA POZDROWIENIA :*
    NIE BYŁO MNIE W NIEDZIELĘ CAŁY DZIEŃ W DOMKU, DLATEGO NIE PISAŁAM DO CIEBIE ANULKO, ALE JUZ JESTEM I PIERWSZE SŁOWA KIERUJĘ DO CIEBIE :)
    ŻYCZĘ CI SPOKOJNEGO I MIŁEGO DNIA.
    ŚCISKAM I BUZIACZKA POSYŁAM :*

    ALEXA - Alicja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. PS
    DROGA ANULKO, NIE MAM POJĘCIA CO SIĘ STAŁO, ALE NIE MOGĘ ZAMIEŚCIĆ KOMENTARZA OD SIEBIE Z KONTA BLOGGERA :(
    A CO DO ZAPASZKÓW, TO TEŻ JE UWIELBIAM :)
    MOIMI ULUBIONYMI SĄ: OPIUM, DRZEWO SANDAŁOWE, KURRARA, PIŻMO, WANILLA...

    ALEXA - ALICJA

    OdpowiedzUsuń
  10. BUZIACZKI ALUSIA! I DZIĘKUJĘ PORAZ KOLEJNY BO TO DZIĘKI TOBIE JESTEM MOJA GWIAZDECZKO W BLOGOWYM ŚWIATKU I MOIM ANULKOWYM TEŻ!!! :-) :-* GDYBY NIE TY NIE BYŁOBY MNIE TU... ŚCISKAM MOCNIUTKO!!! :-*

    OdpowiedzUsuń