środa, 26 października 2011

ZE SPECJALNĄ DEDYKACJĄ;NAJWSPANIALSZEMU TATUSIOWI!!!






                                                                                                                                                                        W dniu dzisiejszym tatusiu kochany,w dniu który był,jest i jak dla mnie to już zawsze będzie dniem Twoich Imienin przesyłam Ci całusy,modlitwę i bukiet składający się z najpiękniejszych kwiatów...Do nich dołańczam liścik ze słowami;że wciąż bardzo Cię kocham.O Tobie wciąż pamiętam i strasznie za Tobą tęsknię bo zawsze byłeś,nadal jesteś i już zawsze będziesz dla mnie najwspanialszym tatusiem na świecie!!! Nigdy nie pogodzę się z tym,że odeszłeś ale proszę nie zapominaj nigdy o mnie bo Ja o Tobie nigdy nie zapomnę...Twoja (nie mała już) ale wciąż córeczka (jak sam często na mnie mówiłeś) ANUSIA...!!!

9 komentarzy:

  1. Tekst przepełniony miłością...
    Ciepło pozdrawiam Anulko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie... Również ciepło pozdrawiam Mamurdko!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój Tata jest dumny z takiej Córeczki...i patrzy na Nią z góry przepełniony Miłością...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i mam bynajmniej taką nadzieję... Pozdrawiam Panią j. serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anulko, my w blogowym świecie mówimy sobie na TY:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Acha,rozumiem. A jak Tobie j. na imię? Może Joanna? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tulę Cię mocniachno Moja Ty Anulko Kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja Ciebie również Alusiu!!! :-***

    OdpowiedzUsuń