czwartek, 10 listopada 2011

JAKŻE WYBORNE I NIETYPOWE CAPPUCCINKO ALE RÓWNIEŻ SŁODKIE PRAWDA? ;-)))

WITAM DUSZYCZKI!!!JAK TAM HUMORKI I ZDRÓWKA WASZE???JA PODZIĘBIONA JESTEM A Z HUMORKIEM TO TAK RÓŻNIE.ZALEŻY KTÓRĄ NOGĄ WSTANĘ. ;-) A NO ZIMNO JUŻ NA DWORKU I MGLISTO DOŚC CZĘSTO.ZAPEWNE NIEDŁUGO ZIMA PRZYJDZIE I ŚNIEG SPADNIE I BĘDZIE TRZEBA JESZCZE CIEPLEJ SIĘ UBIERAC BO I PRZYMROZI NIERAZ I TO TAK PORZĄDNIE...BRR...NA SAMĄ MYŚL ZIMNO MI SIĘ JUŻ ROBI A CO DOPIERO JAK BĘDĘ MUSIAŁA W TAKI MRÓZ WYCHODZIC NP.DO MIASTA...NO ALE TO NIE PIERWSZY RAZ BĘDZIE MI I WAM TEŻ DANE ZMAGAC SIĘ Z UROKAMI NAPISZĘ ''PANI ZIMY'' TAKŻE NIE MA SIE CO MARTWIC BO JAKOŚ TO BĘDZIE MUSIAŁO BYC...PRZYZNAM,ŻE ''PANI ZIMA'' MA COŚ CO BARDZO W NIEJ LUBIĘ.A DOKŁADNIE TO,ŻE POZWALA MI PODZIWIAC PIĘKNE KRAJOBRAZY ZASYPANE BIAŁYM JAKZE MAGICZNYM PUCHEM.NO I BARDZO LUBIĘ JAK ŚNIEŻEK SKRZYPI MI POD BUTAMI I JAK BŁYSZCZY SIĘ W SŁONKU.ZRESZTĄ KAŻDA PORA ROKU MA SWOJE WŁASNE UROKI KTÓRE MY MAMY OKAZJĘ PODZIWIAC JEŚLI TYLKO BARDZO TEGO CHCEMY I ZNAJDUJEMY NA TO CZAS...JESTEM BARDZO CIEKAWA JAK WY SPĘDZACIE TEN WIECZÓR???!!!NO JA JAK WIDAC TERAZ PRZY KOMPUTERKU A WCZEŚNIEJ OGLĄDAŁAM SWÓJ SERIALIK PIJĄC CAPPUCCINKO WANILIOWE Z CYNAMONKIEM.ZJADŁAM DO TEGO TRZY MOJE ULUBIONE CIASTECZKA KORZENNE.MNIAM... :-) MUSIAŁAM SIĘ OŻYWIC BO COŚ SENNA SIĘ CZUŁAM.NO ALE NA SZCZĘŚCIE TA SENNOŚC MI NA RAZIE MINĘŁA WIĘC JESTEM TU Z WAMI.JAK JUŻ WIECIE JESTEM HERBATOCHOLICZKĄ I WCZORAJ PODCZAS POBYTU W BIEDRONCE ZAKUPIŁAM SUPER HERBATKI.NAPRAWDĘ SMACZNE NO I NIEDROGIE.ZA 1.99.CZARNA PORZECZKA Z JAGODĄ I JEŻYNĄ I TEŻ ZA 1.99 DWIE ZIELONE;JEDNA MELONOWA Z TRAWĄ CYTRYNOWĄ A DRUGA ŻURAWINOWA Z CZARNĄ PORZECZKĄ.NO I KUPIŁAM SOBIE TEŻ (NA TO MAMUSIA DAŁA MI PIENIĄŻKI BO TO OD NIEJ BO SAMA JUŻ ZA WIELE NIE CHODZI BO MA PROBLEMY M.IN.Z KRĘGOSŁUPEM)TO DAŁA MI 10 ZŁ.I KAZAŁA ABYM SOBIE KUPIŁA ZESTAW LIPTON TZN.DWIE HERBATKI EARL GREY ZWYKŁĄ I CYTRYNOWĄ I DO TEGO JEST ŚLICZNA METALOWA PUSZKA.UWIELBIAM NIEKTÓRE METALOWE PUSZECZKI. :-) DUSZYCZKI MAM PROŚBĘ WRAZ Z TYM MOIM WPISEM DZISIEJSZYM.OTÓŻ PROSZĘ POLECCIE MI JAKIEŚ DOBRE I NIEDROGIE HERBATKI KTÓRE SĄ WASZYMI ULUBIONYMI?MOŻE I JA JAKIEŚ POPRÓBUJĘ .MOZE AKURAT JAKIEŚ NIE MIAŁAM JESZCZE CO WY PIŁYŚCIE?!JA WCIĄŻ GONIĘ ZA NOWOŚCIAMI JEŚLI CHODZI O HERBATKI. ;-) NO TO KOŃCZĘ JUŻ TEN WPIS POZDRAWIAJĄC WAS BARDZO CIEPŁO I ŻYCZĘ TEGO TROSZKĘ DŁUŻSZEGO DOBREGO WEEKEENDZIKU!!! :-) DZIĘKUJĘ,ŻE JESTEŚCIE ZE MNĄ W TYM BLOGOWYM ŚWIATKU!!!BUZKI.:-* PA,PA!!! :-)

14 komentarzy:

  1. Anulko widzę że szalejesz herbatkowo!Ja osobiście bardzo lubię czerwona herbatę z opuncją. Lubię też różne smaki świata kupowane na wagę....Tobie też miłego długiego weekendu!Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję!:-)Oj tak Aguś jak tylko mogę to szaleję herbatkowo...:-)A jaką Ty lubisz czerwoną herbatkę dokładnie cio?Bo jest taka pu-erh i rooibos...Tą drugą bardzo lubię a tej pierwszej nie piję i to z dwóch powodów a takich,że mi nie smakuje i Pani doktór odradziła mojej mamie i mi ze względu na zły wpływ na zdrowie. :-( Buzka. :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. DZIĘKUJE ZA ODWIEDZINKI I CIEPŁE SŁOWA ANULKO.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zdrowko?Mam nadzieje,ze juz lepiej :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do aniołków, moi faworyci to: 1, 3 i 6. Herbatki też lubię, choć jestem kawoholiczką raczej. ostatnio odkryłam Lidlowe hetbatki z serii
    sier edward tea (4 moments, mam z zielona herbata i algami)ale jak dla mnie mają 1 wade - cene, ok. 4 zl za opakowanie.
    serdecznosci
    anemonka

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Pani Anemonko!Cieszę się,że i Pani zechciała odwiedzic mój blog no i oczywiście dziękuję za te odwiedziny.Jest mi bardzo miło.A co do herbatki 4 Moments z lidla to Ja znowu mam tą relax i jak dla mnie to jest nawet całkiem.Lubię bardzo kilka herbat z Lidla które od czasu do czasu i stale kupuję.Nie wiem czy Pani ma swój własny blog?!Mogłabym polecic Pani te herbaty jeśli by Pani chciała oczywiście?!Serdecznie pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam ...jeszcze:) Ale bardzo lubie zaglądać zarówno do Alexy (choć nie komentowałam, bo znam Jej blog od niedwna), jak i tutaj :*
    Proszę pisać mi śmiało po nicku;) bez Pani :)))
    a jakie Lidlowe herbatki warto jeszcze mieć? ja wlasnie odkrylam, że z tej serii mam tez Energy, właśnie zaparzylam przed chwilą. szkoda, że dzieli nas dosyć duża odleglość (ja ze stolycy teraz;)), bo chętnie bym Cię Anulko zaprosiła na degustację :))) Buziakuję
    anemonka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej...To rzeczywiście szkoda,że taka odległośc Nas Anemonko dzieli. :-( Cieszę się bardzo,że lubisz zaglądac zarówno na Alexy jak i na mój blog też.Jeśli chodzi o lidlowe herbatki to nie wiem czy też tak jak Ja lubisz też zieloną herbatkę,owocową i Rooibos bo Ja lubię i polecam Lord Nelson Rooibos pomarańczową.Z owocowych to taką jabłkową z wit.C no i zieloną waniliową i Teekanee malinową oraz taką Forest fruit.No i Sir Edward Tea takie za 2.39 (do niedzieli jest promocja tzn.za 1.99 są te herbatki)dzika róża z malinką oraz z czarną porzeczką.Podobne są do Sagi ale jak dla mnie nawt lepsze. Pozdrawiam i ściskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje za odwiedzinki, u mnie juz lepiej ze zdrówkiem. Buziaki przesyłam i czekam z niecierpliwoscia na Twój nowy post;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anulko, dzieki za podpowiedzi o herbatkach, rooibosa lubie tak sobie, lubie bardzo zieloną z aromatem (bez nie znosze,)ale uwielbiam wszelkie z cytrusami, wiec moze skusze sie na tego rooibosa pomaranczowego;) kiedys dostalam od meza - kolega z pracy mu oddal,bo im nie podeszla - przepyszna rooibos waniliowa,nie panietam jakiej firmy :)ja niestety nie moge pic wiekszosci owocowych herbatek, bo jestem uczulona na jabłko, które się powszechnie dodaje do nich - jest tanie, smaczne i dobrze "udaje różne smaki" w połączeniu z odpowiednim aromatem.
    anemonka

    OdpowiedzUsuń
  11. A w ogóle to co słychać? ;)
    anemonka

    OdpowiedzUsuń
  12. NIE MA ZA CO ANEMONKO. :-) JESLI LUBISZ CYTRUSOWE HERBATKI TO POLECAM CI JESZCZE BARDZO DOBRĄ HERBATKĘ CZARNĄ WŁAŚNIE O SMAKU CYTRUSOWYM.JAK DOBRZE PAMIĘTAM TO ONA NIE MA JABŁUSZKA W SWOIM SKŁADZIE.JA JĄ NABYŁAM W TESCO.A NAZYWA SIĘ LOYD TEA.DZIŚ KUPIŁAM SMACZNĄ MALINOWO-PIGWOWĄ.FIRMY HERBAPOL.JA MAM OSTATNIO ZNÓW PROBLEMY ZE ZDROWIEM DLATEGO NIE BYWAM TU.POZDRAWIAM CIEPLUTKO!NO A CO U CIEBIE ANEMONKO???AnulkA.

    OdpowiedzUsuń
  13. WITAM WSZYSTKICH ULUBIEŃCÓW HERBATEK I POZDRAWIAM TO JA ANIU TWOJA ZNAJOMA AGA.P BARDZO MILO MI WAS WSZYSTKIC POZNAC I POWITAC JA TEZ UWIELBIAM HERBATKI POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń