wtorek, 1 listopada 2011

Ku pamięci tym którzy musieli już odejśc z tego ziemskiego świata!!! ;-((((((

Odeszli ...Tak odeszli...Choc niektórzy wcale tego nie chcieli...Pan Bóg chciał jednak inaczej i zabrał ich do siebie abyśmy my mogli tu na ziemi o nich pamiętac...I pamiętamy...Nie tylko dziś ale zawsze.Nasi bliscy zmarli są w naszych sercach.Myśli o nich toną w oceanie wspomnień i myśli a także słonych łez...Ciężko Nam życ wiedząc,że tu na ziemi już ich nie zobaczymy...O tak ciężko...Ból straszny przenika nasze dusze.Szukamy ukojenia chociażby w jakiś otwartych ludzkich dla Nas ramionach...Nieraz jednak tych ramion nie ma i co wtedy...???!!!Jest wtedy wielka niemoc i rozpacz... ;-(((

7 komentarzy:

  1. Dobry wieczór Anulko;-) brakowało Cie przez te pare dni;-) Pozdrawiam cieplutko;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry wieczór Maciejko! Również pozdrawiam Cię cieplutko! Dziękuję za te Twoje słowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj :)Zgadzam sie z Maciejka,zagladam codziennie i juz sie martwilam....Miejmy nadzieje,ze nam nigdy otwartych ramion nie zabraknie.Pozdrawiam cie serdecznie Anulko.

    OdpowiedzUsuń
  4. pamięć i wspomnienie...ważne że są!!!Pozdrawiam Ci serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam!Również pozdrawiam Cię Ago serdecznie!!!I Panią e-v-a także dziękując za troskę!Maciejce również dziękuję za troskę no i też Ją serdecznie pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anulko Moja Kochana, ale Ty masz to szczęście, i masz ramiona, które Cię tulą, ilekroć jesteś smutna... Mamcia, Tomaszek, i ja (choć wirtualnie) zawsze gdy o Tobie pomyślę :*

    Wierzę, że nadejdzie ten dzień, kiedy 310km odległości nie będzie przeszkodą... Wtedy właśnie wyściskam Cię za wszystkie czasy!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. OCH ALUNIU JAK DOBRZE,ŻE CHOCIAŻ NA RAZIE TWOJE RAMIONA SĄ DLA MNIE WIRTUALNIE OTWARTE!!!:-) NIGDY O TYM NIE ZAPOMINAM.JA TEŻ WIERZĘ W TO,ŻE NADEJDZIE WRESZCIE TEN DZIEŃ KIEDY TO ZOBACZYMY SIĘ I JA TEŻ Z CAŁYCH MOICH SIŁ WYŚCISKAM CIĘ!!! :-) OBYM TYLKO CIĘ SIOSTRUNIU ZE SZCZĘŚCIA NIE UDUSIŁA BO TWOI DWAJ MĘZCZYZNI(O.I A.)BY MI TEGO NIE DAROWALI... ;-) PRZESYŁAM BUZIACZKI. :-***

    OdpowiedzUsuń