niedziela, 27 listopada 2011

Przeprosiny i moje najnowsze zdobycze. :-)





Witam kochane duszyczki!Otóż chcę bardzo przeprosic za moją długą tu nieobecnośc jeśli chodzi o wpisy.Otóż miałam (jeszcze mam) ostatnio znów problemy ze zdrowiem a przez to miałam też problemy ze skupieniem się w tym też natchnieniem by cokolwiek napisac w swoim nowym wpisie.Mam niezbyt przyjemną nerwicę żołądka szczerze nie od dziś ale objawy jej znów nasiliły mi się w ostatnich dniach,ze dużo leżałam.Musiałam zażywac leki bo nie byłam w stanie normalnie funkcjonowac.Miałam bóle żółądka,straszne nudności no i ból głowy a także takie napięcie czułam non stop w żołądku wogóle we wnątrz.Miałam też lęki,problemy ze snem,kłucie serca.Jeszcze coś mi się stało z moim kręgosłupem szyjnym tzn.zwyrodnienie mam już bardzo długo ale któregoś popołudnia tak się jakoś niefortunnie położyłam na prawy bok,że ojej...zaczęło mi się potwornie kręcic w głowie,że wstac nie mogłam a jak się lekko podniosłam to rzuciło mnie z powrotem.Druga przyczyna moich zawrotów to uszkodzony błędnik.Ach...Wolę już tego nie wspominac no ale bardzo jeszcze raz przepraszam,że tak długo nie robiłam nowych wpisów.Nie było jednak dnia abym nie myślała o moim blogu i wszystkich duszyczkach mnie na nim odwiedzających.Pragnę pokazac moje najnowsze zdobycze.Z tych drewnianych świeczniczków to miałam już jeden (ten w środku) ale dokupiłam jeszcze dwa bo strasznie mi się one spodobały.No to teraz mam trzy i choc jeden z nich jest trochę inny niż te dwa to i tak myślę,że bardzo pasują do siebie.No a Wy jak myślicie duszyczki???Kupiłam też (Ja mówię szklaneczki na podgrzewacze) srebrną i złotą i taki większy świecznik szklany czerwony.Ten złoty co stoi obok czerwonego kupiłam w tamtym roczku.W tamtym roku były tylko takie złote i srebrne więc w tym roku doszły jeszcze czerwone z czego ogromnie się cieszę.No i ostatnie moje najnowsze zdobycze to są te świeczniczki z aniołkami z przeceny które zakupiłam podczas pobytu na zakupach w pewnym markecie w moim mieście.Dzisiaj jak byłam się przejśc kupiłam sobie jeszcze dwie mniejsze szklaneczki na podgrzewacze tyle,że czerwone i są inne niż ta srebrna i złota.Wyglądem przypominają ten większy świecznik czerwony tzn.szkiełko mają takie same tylko mają fajną ozdobę przyczepioną z koralików i z jakiegoś druciku chyba.To jest doklejone.Niestety nie pokażę Wam ich na zdjęciu bo przejśc się byłam niedawno i nie zdążyłam zrobic jeszcze zdjęcia telefonem i przesłac mojemu Tomaszkowi na Jego tel.aby mi mógł te zdjęcia przerzucic sobie na laptop po to żeby pózniej mi je znowu przesłac na mój e-mail po to abym Ja mogła je miec na komputerze i Wam pokazac.Niedawno przysłał mi smska z informacją,że wczorajsze zdjęcia moje przesłał mi na e-maila więc pokazuję Wam zaraz moje nowe zdobycze.A TOMASZKOWI MOJEMU BARDZO ALE TO BARDZO DZIĘKUJĘ!!! :-*** :-)Zakupiłam je już w sumie na zbliżające się Święta Bożego Narodzenia no ale znając mnie będę tych świeczniczków przez cały rok używac.Ich kolorki mi się kojarzą z tymi zimowymi Świętami a tak przecież pasują mi do każdej okazji nawet uroczystej kolacji.Wiem może to głupie ale...?!Znów mi dokucza nerwica dziś i aby nie brac kolejnej tabletki poszłam mimo paniki na spacer gdzieś trochę w ludzi i tak jakby na razie przeszło.Świeże powietrze tego mi było trzeba. Podoba się Wam też coś z moich nowych zdobyczy??? Na razie zakończę to moje pisanko. Pozdrawiam cieplutko każdą duszyczkę z osobna dziękując za każdy przejaw dobroci i życzliwości no i oczywiście nawzajem bo Ja zawsze będę darzyc Was swoją dobrocią i wrażliwością tak jak Wy mnie.:-) Życzę Wam radości przez ten cały czas Adwentu no i wszystkiego co najlepsze.Trzymajcie się zdrowo i ciepło!!!Do następnego myślę,że jak mi zdrowie pozwoli szybkiego wpisu!!!Buziaczki!!!AnulkA.

9 komentarzy:

  1. widzę że szalejesz świecznikowo!Mi się bardzo podobają te szklanice z metalowymi ozdobnikami!Uważaj na siebie Anulko i zdrówka życzę:)Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIĘKUJĘ AGUŚ I MIŁO,ŻE I TOBIE SIĘ TU COŚ PODOBA. :-) NO I BUZIAKI RÓWNIEŻ DLA CIEBIE! :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Moimi faworytami są też te duże szklaneczki, a szczególnie ta srebrna.
    Dbaj o siebie. Pozdrowienia dla Mamusi i Tomaszka
    buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem Madziu.Dziękuję i pozdrowienia oczywiście przekażę mamusi jak i Tomaszkowi też. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez chorowalam anulko :( szkalaneczki piękne, podobaja mi sie wszystkie kolory, a świeczniki też super, nawet fajnie, ze nie sa takie same. Swietnie sie prezentuje ta wysoka anieliczka-świeczniczka ;) po lewej pozdrawiam serdecznie i dużo zdrowka życzę :***
    anemonka

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Anemonko!Cieszę się,że znów się odezwałaś.Dziękuję za pamięc.Mam nadzieję,że Twoje problemy zdrowotne minęły już bo moje nie?!Doszły nawet nowe i dlatego mnie tu nie ma.Pozdrawiam cieplutko i także dużo zdrówka i życzę!!!:-*Trzymaj się!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anulko czy wszystko w porządku u Ciebie ? Martwimy się brakiem wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podpisuję się pod tym, co napisała Aleksandra. Ja już jestem zdrowa. Życzę dużo zdrówka i radości :*
    anemonka

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za troskę i P.Aleksandrze jak i Tobie Anemonko też.Jestem na drugim antybiotyku.W piątek wieczorem zaczynam trzeci i kończę w poniedziałek.Szczerze to mam ich już dośc no ale jak ma byc b.dobrze to muszę to jakoś przemęczyc.Pozdrawiam Was oby dwie duszyczki ciepło życząc wszystkiego dobrego!!!AnulkA.

    OdpowiedzUsuń