poniedziałek, 7 listopada 2011

WPIS ANIOŁKOWY. :-)

WITAM SERDECZNIE!!! :-)PRAGNĘ DZISIAJ WSZYSTKIM ZAGLĄDAJĄCYM NA MÓJ BLOG POKAZAC MOJE ANIOŁKI.NIE MAM CO PRAWDA ICH AŻ TAK DUŻO ALE MAM I CIESZĘ SIĘ,ZE POSIADAM ICH CHOC TYLE.BARDZO LUBIĘ ANIOŁKI.MAM NAWET TAKIEGO ŻYWEGO ANIOŁKA KTÓREGO BARDZO KOCHAM I TO MIMO TEGO,ŻE BYWAM NIERAZ NAPRAWDĘ NIEZNOŚNA NO ALE TEN MÓJ ANIOŁEK NA SZCZĘŚCIE NIE UMIE SIĘ NA MNIE DŁUGO GNIEWAC I POTRAFI WYBACZYC MI KAŻDĄ MOJĄ FOCHĘ ITP... :-)W SUMIE JA NA MOJEGO ANIOŁKA TEŻ NIE UMIEM SIĘ DŁUGO GNIEWAC. :-)W KOŃCU TO TAKI WSPANIAŁY I SŁODKI ANIOŁEK,ŻE...ACH ROZMARZYŁAM SIĘ... :-) DUSZYCZKI KOCHANE A CZY WY TEŻ LUBICIE ANIOŁKI???NAPISZCIE MI KONIECZNIE JAKIE TO MACIE SWOJE ULUBIONE?!BARDZO JESTEM CIEKAWA I DLATEGO WAS PYTAM O TO.JA O ANIOŁKACH TO MOGŁABYM MÓWIC I MÓWIC... :-) POZDRAWIAM CIEPŁO WAS DUSZYCZKI W TEN PONIEDZIAŁKOWY WIECZOREK.ŚLĘ ANIOŁKI...ECH...MIAŁO BYC BUZKI!!! :-) AnulkA.

3 komentarze:

  1. ja najbardziej lubię swojego Anioła Stróża i mam nadzieje że On mnie tez;-) POZDRAWIAM ANULKO I BUZIAKI SLE;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem Maciejo i również pozdrawiam a także buziaki Ci ślę!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miało byc Maciejko i już się poprawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń