sobota, 26 listopada 2011

Z podziękowaniem dla mojego TOMASZKA!!!

TO JUŻ CZTERY LATA...ZA KTÓRE PIĘKNIE CI DZIĘKUJĘ SZCZĘŚCIE MOJE!!!LATA TE UWAŻAM ZA BARDZO CENNE.CIESZĘ SIĘ WCIĄŻ NIEZMIENNIE Z SZANSY POZNANIA CIĘ KTÓRĄ OFIAROWAŁ MI LOS...NIE OD RAZU POŁĄCZYŁA NAS MIŁOŚC.Z POCZĄTKU BYŁEŚ TYLKO ZNAJOMYM,PRZYJACIELEM ODLEGŁYM LECZ W SERCU Z KAŻDYM  KOLEJNYM DNIEM CORAZ MI BLIŻSZYM...Z CZASEM JEDNAK SIĘ POKOCHALIŚMY I TO TAK PRAWDZIWIE,ŻE UCZUCIE NASZEJ MIŁOŚCI TRWA DO DZIŚ...I OBY TAK JUŻ POZOSTAŁO DO KOŃCA NASZYCH DNI...TE CZTERY LATA POKAZAŁY MI,ŻE ISTNIEJĄ NA TYM ŚWIECIE JESZCZE TAK WRAŻLIWI,DOBRZY,ODDANI,TOLERANCYJNI I CZULI PO PROSTU TAK NIEZWYKLI I WYJĄTKOWI MĘZCZYZNI TOMASZKU JAK TY!!!MOJE SZCZĘŚCIE TWOJE IMIĘ MA!KOCHAŁAM,KOCHAM I KOCHAC NA ZAWSZE BĘDĘ CIĘ JUŻ JA!!!TWÓJ AniOłek.:-***
 

                                                                                                       

7 komentarzy:

  1. WITAJ ANULKO;-) JUZ SIE MARTWIŁAM ZE TAK DŁUGO CIE NIE MA. NIE MOZESZ ZNIKAC NA TAK DŁUGO;-)))))) TO WIELKIE SZCZESCIE SPOTKAC KOGOS, Z KIM SIE CHCE DZIELIC ZYCIE. zYCZE , ZEBY WASZE SZCZESCI NIGDY, NIGDY SIE NIE SKONCZYŁO .POZDRAWIAM I UŚCISKI PRZESYŁAM;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. WITAJ MACIEJKO!DZIĘKUJĘ CI BARDZO I W IMIENIU SWOIM JAK I TOMASZKA TEŻ! :-) MOJA NIEOBECNOŚC TU MAM NA MYŚLI NOWE WPISY BYŁA SPOWODOWANA TYM,ZE MIAŁAM ( W SUMIE JESZCZE MAM) ZNÓW PROBLEMY ZE ZDROWIEM NO ALE CZĘSTO O TOBIE JAK I POZOSTAŁYCH OSÓBKACH MYŚLAŁAM.ZRESZTĄ WCIĄŻ MYŚLĘ.:-) RÓWNIEŻ CIĘ POZDRAWIAM I ŚCISKAM!!! DZIĘKUJĘ ZA PAMIĘC! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja też się zastanawiałam dlaczego taka cisza u Ciebie...teraz już będę wiedziała!Ciesze się Twoja Miłością. To bardzo ważne mieć kogoś kogo można kochać i czuć się kochanym!Niech Wasz miłość trwa wiecznie i jeszcze jeden dzień dłużej!Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Aguś i również buziaki Ci przesyłam a także dla maleństwa w Twoim brzuszku też!!! :-) Jan,Januś,Janeczek...Wow...Jak to b.ładnie brzmi... :-) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie... aż łezka się w oku kręci...
    Kochani życzymy Wam, aby ta MIŁOŚĆ trwała wiecznie.
    Mamy nadzieję, że te problemy ze zdrowiem to nic poważnego?
    Dziękujemy z odwiedziny i pozdrowienia. Maksymilian rośnie zdrowo i z dnia na dzień jest coraz ciekawszy świata:).
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy! :-)No mnie łezka się zakręciła jak to pisałam. :'-)Cieszę się bardzo,że Wasz Maksymilianek rośnie zdrowo. :-D No Ja mam nerwicę żołądka. Również buziaki także dla maluszka. :-) Jeju jak ten czasik leci... Wasz synuś ma już miesiąc i jeden dzień... :-)

    OdpowiedzUsuń