środa, 2 listopada 2011

Zapraszam na kubek malinowej herbatki... :->

WITAM SERDECZNIE W TO ŚRODOWE LISTOPADOWE(PONURE NIESTETY)POPOŁUDNIE!!!JESTEM CIEKAWA JAK TAM SAMOPOCZUCIE KAŻDEJ DUSZYCZKI ZAGLĄDAJĄCEJ NA TEN MÓJ BLOG?!MOJE PRZYZNAM NIE BARDZO.OSTATNIO ŁAPIĘ DOŁKA ZA DOŁKIEM I DLATEGO PRZEZ TE PARĘ DNI NIE ROBIŁAM NOWYCH WPISÓW.NIE PRZYZNAJĘ SIĘ TAK DO KOŃCA NAWET SAMA PRZED SOBĄ CO MNIE TAK GRYZIE.NAWET NIE MAM SIŁY BY O TYM PISAC...JEŚLI NAWET NAPISZĘ TO I TAK WIEM,ŻE NIE WIELE SIĘ ZMIENI.MUSZĘ SIĘ POGODZIC Z TYM,ŻE TAK JEST I JUŻ.NIE PIERWSZY I NIE OSTATNI RAZ PŁACZĘ Z POWODU BRAKU TAKICH PRAWDZIWYCH ZNAJOMYCH W MOIM WIRTUALNYM ŻYCIU TAKŻE TEN KTO DOŚWIADCZA TEGO SAMEGO BÓLU CO JA NAPEWNO ZROZUMIE...TO BOLI STRASZNIE!!!ALE DOBRZE NIE CHCĘ ZANUDZAC TU I WAS PRZY OKAZJI TEŻ DUSZYCZKI ZASMUCAC...MOŻE TO BANALNE CO NAPISZĘ ALE UWIELBIAM MALINOWĄ HERBATĘ I PIJĘ JĄ OSTATNIO CODZIENNIE SZKODA TYLKO,ŻE ZA KAŻDYM RAZEM SAMOTNIE.ŻEBY TAK MÓGŁ KTOŚ PRZYJŚC I NAPIC SIĘ RAZEM ZE MNĄ(JAK TEŻ LUBI)TEJ HERBATKI.NAPEWNO BYŁOBY MI MILUSIO.DLA NIEKTÓRYCH MOŻE TO ZWYCZAJNA SPRAWA ALE NIE DLA MNIE.UMIEM SIĘ CIESZYC NAWET Z TAK(DLA WIĘKSZOŚCI DZIŚ LUDZI  BANALNYCH)RZECZY...KOŃCZĘ JUŻ TEN DZISIEJSZY WPIS POZDRAWIAJĄC WSZYSTKIE DUSZYCZKI BARDZO CIEPŁO-LISTOPADOWO,DZIĘKUJĄC ZA KAŻDY NAWET TEN NAJMNIEJSZY PRZEJAW ZAINTERESOWNIA I TROSKI MOJĄ OSOBĄ!!!WIELE TO DLA MNIE ZNACZY I JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ!!! AnulkA.P.S.Chciałam jeszcze mojemu Szczęściu-Tomaszkowi życzyc aby wrócił jak najszybciej do pełnego zdrówka!!!K.T.C!!!

6 komentarzy:

  1. ja chętnie na herbatkę się dosiadam!!!A ciebie przytulam mocno!I zdrówka Tomkowi życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję w imieniu Tomka i w swoim też! A herbatkę już Ci podaję.W ładnym kubeczku(i typowo kobiecym bo w różyczki.)Zauważyłam na Twoim blogu,że też lubisz kubeczki.Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana nie smuć sie;-) Masz Tomaszka, masz nas,blogowe koleżanki.Trzymaj sie cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak pamiętam o tym cały czas Maciejko!Ty też trzymaj się cieplutko!Spokojnej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anula, Ty nie łap doła tylko chwytaj każdy dzień! Nie smuć się, nie jesteś sama:D
    Pozdrawiam Cię ciepło:D

    Ps. I mi zrób tej malinowej herbatki chętnie się napiję razem z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Mamurda i proszę kubek malinowej herbatki dla Ciebie!!! :-)

    OdpowiedzUsuń