niedziela, 18 grudnia 2011

''Spieszmy się kochac ludzi,tak szybko odchodzą...''ks.Jan Twardowski.

NIESTETY NIE ZDĄŻYŁAM GO JUŻ POZNAC CZEGO DZIŚ BARDZO ŻAŁUJĘ.:-(DZISIAJ WŁAŚNIE MIJA PIERWSZA ROCZNICA ŚMIERCI DZIADKA MOJEGO TOMASZKA I TEN KRÓTKI WPIS CHCIAŁABYM ZADEDYKOWAC WŁAŚNIE JEMU  JAK I MOJEMU KOCHANEMU TOMASZKOWI.WIEM TOMASZKU,ŻE TRAKTOWAŁEŚ SWOJEGO DZIADKA JAK NAJLEPSZEGO PRZYJACIELA,OJCA WIĘC TYMBARDZIEJ TEN WPIS CHCĘ NAPISAC.PRAGNĘ WYRAZIC CHOC W TEN SPOSÓB SWOJĄ PAMIĘC O NIM.PRZYCHODZĄ TOMUŚ DNI,ŻE O NIM MYŚLĘ I WYOBRAŻAM SOBIE JAKĄ MUSISZ CZUC PUSTKĘ GDY TY O NIM MYŚLISZ...Z TAKĄ PUSTKĄ NIE ŻYJE SIĘ ŁATWO.JA Z TAKĄ PUSTKĄ TEŻ MAM DO CZYNIENIA I TO PRAWIE 15 LAT JUŻ.WIESZ ZRESZTĄ O TYM DOSKONALE ALE RAZEM JESTEŚMY SILNI.TY DLA SWOJEGO DZIADZIUSIA A JA DLA SWOJEGO TATUSIA.WIERZĘ,ŻE ZARÓWNO TWÓJ DZIADZIUŚ JAK I MÓJ TATUŚ  SĄ TERAZ SZCZĘŚLIWI WIEDZĄC,ŻE MAMY SIEBIE.TAK JAK DZIŚ,BĘDĘ  PAMIĘTAC O NICH ZAWSZE.NOSZĘ ICH W SERCU KAŻDEGO DNIA...AnulkA. P.S.KOCHAM CIĘ TOMASZKU!!!:-*

3 komentarze:

  1. ANULKO...
    NA ODLEGŁOŚĆ CZUJĘ, ŻE COŚ JEST NIE TAK...
    NADAL CHORUJESZ? PISZĘ DO CIEBIE NA GG, ALE NIE MA ODZEWU, MARTWIĘ SIĘ :(
    ODEZWIJ SIĘ KOCHANA.
    ŚCISKAM CIĘ MOCNO :*

    PS
    POZDRÓW MAMUSIĘ I TOMASZKA

    OdpowiedzUsuń