poniedziałek, 19 grudnia 2011

WITAM SERDECZNIE!!!:-)TAK ŚWIĘTA TUŻ,TUŻ WIĘC JUŻ DZIŚ CHCIAŁABYM ŻYCZYC Z ICH OKAZJI WSZYSTKIM DUSZYCZKOM ODWIEDZAJĄCYM MÓJ BLOG DUŻO ZDRÓWKA,SPOKOJU,MIŁOŚCI BLISKICH OSÓB JAK I TEŻ DOBROCI LUDZKIEJ.CIEPŁA I RADOŚCI Z TEGO,ŻE TAKIE WYJĄTKOWE ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA WOGÓLE ISTNIEJĄ.ŻYCZĘ RÓWNIEŻ OPIEKI BOŻEJ I ANIELSKIEJ NA TE ŚWIĘTA JAK I NA CAŁY TEN TYDZIEŃ TEŻ!!!POZDRAWIAM CIEPLUTKO!!!JEŚLI KTOŚ PODOBNIE JAK JA UWIELBIA MANDARYNKI,MARCEPANA I CYNAMON  TO RÓWNIEŻ ŻYCZĘ BY I TYM SMAKOWAŁY I PACHNIAŁY W WASZYCH DOMKACH TE ZIMOWE ŚWIĘTA!!!:-)BUZIACZKI DLA WAS!:-*DZIĘKUJĘ ZA PAMIĘC!!!:-)P.S.MOCNO PRZYTULAM SYNECZKÓW; AGI Z BLOGA ''ŚCIEŻKĄ KU PEŁNI''JANECZKA ORAZ MADZI I PRZEMKA Z BLOGA ''KLUCZE DO RAJU''MAKSYMILIANKA IRENEUSZKA BO TO ICH PIERWSZE ŚWIĘTA RAZEM I PRZEZ TO TEŻ SZCZEGÓLNE.:-) AnulkA.

9 komentarzy:

  1. WITAJ ANULKO!!!!!JA TEZ ZYCZE PRZEPIEKNYCH , PRZEPEŁNIONYCH RADOŚCIA I MIŁOSCIA BLISKICH CI OSÓB ŚWIĄT:-)))))) TRZYMAJ SIĘ CIEPLUTKO NA PRZEKÓR PRZECIWNOŚCIOM LOSU:-) POZDRAWIAM CIE SERDECZNIE I BUZIAKI PRZESYŁAM. WESOŁYCH SWIAT ANULKO!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, Anusiu jesteś kochana, aż łezki w oku nam się zakręciły. Bardzo dziękujemy za pamięć i życzenia. Tak, te święta będą dla nas wyjątkowe.
    Tobie i Twoim najbliższym,życzymy aby ta Maleńka Dziecina która się narodzi darzyła Was pokojem, radością i miłością.
    Buziaki dla blogowej Cioci:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Maciejko!:-)Ślicznie dziękuję no i Tobie i Twoim najbliższym również życzę jeszcze Wesołych Świąt!:-)Również serdecznie pozdrawiam!!!:-)Buziaczki.:-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Och Madziu i Przemku miło mi bardzo,że mogę byc blogową Ciocią waszego synusia.:-D W imieniu swoim i swoich najbliższych z całego serca pragnę Wam podziękowac za tak wyjątkowe świąteczne życzenia.:-) Trzymajcie się ciepło kochani.Buziaczki.:-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się wzruszyłam!Dziękuję Anulko za przytulacie dla Synka!Przekarzę mu na pewno!Tobie tez i twoim bliskim spokojnych świąt życzę pełnych radości z Narodzenia Jezusa!A marcepana uwielbiam...:)Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma za co Aguś.:-)I Ja również dziękuję w imieniu swoim i swoich bliskich też za piękne świąteczne życzenia.:-)Super,że przytulisz synka ode mnie i,że razem uwielbiamy marcepanka.:-)Buziaczki.:-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam Anulko,dziekuje za swiateczne zyczenia :).Tobie i Twojej rodzinie zycze,zeby te Swieta byly przepelnione miloscia,spokojem i zyczliwoscia.Mam nadzieje,ze ze zdrowkiem juz wszystko dobrze.Usciski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Cię serdecznie Ewuś!:-)Milusio,że i Ty się odezwałaś.:-)A no ze zdrówkiem już lepiej dziękuję tylko jestem osłabiona po prawie trzy tygodniowej antybiotykoterapii.Dziękuję za życzenia w imieniu własnym jak i mojej rodziny też.Pozdrawiam ciepło i również uściski przesyłam!!!P.s.Jak tam Twój synek???

    OdpowiedzUsuń
  9. Anulko-moj syn juz ok :),ale zawsze jakies zmartwienia sa.Mam nadzieje,ze szybciutko odzyskasz sily.Ja jakos w dolku jestem,ale od jutra mam ferie i moge na troche zapomniec o zmartwieniach.Jeszcze raz sciskam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń