piątek, 30 grudnia 2011

Wszystkiego dobrego w Nowym 2012 Roku!!!

Kochane!!!Kochani!Już dziś chciałabym Wam wszystkim życzyc wszystkiego dobrego w tym Nowym 2012 Roczku!Wiele zdrówka przede wszystkim bo ono jest jednak najważniejsze bo jak go brakuje to i wiele innych rzeczy zaczyna brakowac chociażby optymizmu a także sił...Przyznam,że ta ostatnia choroba bardzo mnie przytłoczyła i znów doszłam do wniosku,że życie to jednak jest kruche jak jakieś np.ciastko które wystarczy za pomocą dłoni skruszyc i nie pozostanie nic jak tylko okruchy z tego życia które rozwieje kiedyś ktoś lub coś...Dobrze,że moja choroba dobiegła szczęśliwie do końca i to nie z tak tragicznym skutkiem którego obawiała się np.moja lekarka.Ja w sumie też no i moja mama z moim Tomkiem.;-(Ale nie zamierzam Was zanudzac tą swoją opowieścią.Zresztą było minęło i oby teraz długo było dobrze no chociaż nie gorzej niż jest.Kochane życzę Wam jeszcze raz zdrówka,zdrówka i jeszcze raz zdrówka no i tego czego same sobie życzycie!!!Jeśli macie jakieś marzenia niech się Wam spełnią!!!Wiary,nadziei i miłości...Serdecznie pozdrawiam dziękując Wam za waszą blogową obecnośc!:-)AnulkA.

11 komentarzy:

  1. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2012! Kochana Anulko :*
    Bardzo podobne latarenki są w JYSK Aneczko.

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIĘKUJĘ ALUNIU MOJA DROGA SIOSTRUNIU NO I NAWZAJEM!!!:-***JYSKA TEŻ NIE MAM W POBLIŻU MOJA DROGA.:-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego ,ciesze sie,ze juz choroba minela.Zdrowia w Nowym Roku oraz milosci,zyczliwosci i spelnienia marzen :)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
    Wiele radości, dobra, miłości :).
    buziaki.
    M.PiM

    OdpowiedzUsuń
  5. Evo dziękuję bardzo i Wam również Madziu,Przemku i Maksymilianku!!!:-)Buziaczki dla Was!!!:-***

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Zosiu i wzajemnie!!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę CI spokojnego Nowego Roku!Dużo zdrówka i samych dobrych dni!Buziaki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Aguś i oczywiście nawzajem!!!:-)Buziaczki.:-*P.s.Jak tam malutki Jasio się miewa?Wierzyc mi się nie chce,że ma On już miesiąc i dwa dni.Ucałuj Go ode mnie.:-*Kosię też.:-* :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. moja kochana Anulko zycze Ci mnostwa szczesliwych chwil, duzo radośći, oraz bardzo bardzo bardzo duzo zdrowka Słoneczko. P.s. jutro napisze maila.

    OdpowiedzUsuń
  10. Droga Maciejko bardzo dziękuję no i nawzajem!:-)Co do Twojego jutrzejszego maila to będę na niego czekac z niecierpliwością.;-)Buziaczki.:-*

    OdpowiedzUsuń