sobota, 14 stycznia 2012

Coś na osłodę :-) i kolejna choroba. :-(



Witam drogie duszyczki!:-)Jestem ciekawa jak wasze zdrówka???Mnie znowu dopadła choroba.Tym razem jest to zapalenie oskrzeli.:-(W poniedziałek byłam u lekarza i oprócz syropku muszę brac też kolejny aantybiotyk.:-(Ech...nie mam już słów na te choroby.O kurczak jak one muszą mnie lubiec,że tak się do mnie pchają i nie ważne,że Ja nie mam ochoty już więcej chorowac...:-(No ale dobrze nie będę się już użalac nad sobą.Ważne,że żyję i powoli zdrowieję.Jakby jednego było mało to i mamusia mi się też rozchorowała i też antybiotyk musi brac no i kropelki Jej zapuszczam bo ma zapalenie ucha.:-(Wychodzę jednak co parę dni po zakupy bo mama jest już w starszym wieku bo sama już chodzic nie może bo ma problemy właśnie z chodzeniem ze względu na chore stawy i wiele innych przypadłości.:-(W czwartek bodajże razem z Nią udałam się do przychodni do lekarzy (kuzyn Nas zawiózł.)No ale ok.nie chcę Was zanudzac pisaniem moim o chorobach więc już o nich nie piszę.Korzystając z tego,że i dziś udałam się po zakupy to powyżej pokazuję Wam co dziś nabyłam oprócz tego syropku Łowicz bo go nabyłam w czwartek jak robiłam zakupy a mamusia była w międzyczasie w przychodni.Wszystko smakuje jak dla mnie rewelacyjnie i może to głupie ale sprawia mi to radośc z każdym łyczkiem której oczywiście mi brakuje ostatnio a to przez to chorowanie moje i mamci.Bo nie ma co ukrywac no ale nie jest Nam lekko.Boję się tylko,że te syropki okażą się moją najnowszą słabością i będzie mi ich mało i mało aż w końcu powstanie u mnie mała spiżarnia z tymi syropkami.:-)Cóż życzę Wam z całego serca duuużo zdrówka duszyczki.Mowa i o tych najmłodszych duszyczkach chociażby o Antosi córci Maciejki i synusia Agusi Jasieńka no i Maksymilianka Madziuni i Przemka.:-)Gorąco na sam koniec Was pozdrawiam i pa,pa.Uściski!!!AnulkA.

14 komentarzy:

  1. trzymaj sie cieplutko , nie daj sie tym paskudnym choróbskom.W imieniu Antosi dziękuję;-))))buziaki. Pozdrów Mamusię;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozdrowienia dla mojej mamusi Maciejko które napewno jeszcze dziś przekażę!:-) Buziaczki.:-)

      Usuń
  2. Zdrówka dla Ciebie i Mamusi. Dziękujemy z pamięć:).
    buziaki:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W imieniu swoim i mamusi mojej dziękuję!!!:-)Buziaczki dla Was!!!:-***

      Usuń
  3. Dużo zdrówka dla Ciebie i Mamusi!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. W imieniu swoim i mamusi mojej bardzo dziękuję Pani Brydziu!!!Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. W imieniu swoim i mamusi mojej bardzo dziękuję Pani Brydziu!!!Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. W imieniu swoim i mamusi mojej bardzo dziękuję Pani Brydziu!!!Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. W imieniu swoim i mamusi mojej bardzo dziękuję Pani Brydziu!!!Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulko kuruj się i wracaj do zdrówka Ty i Mama!U mnie jak wiesz Janek ma katarek i to mnie bardzo smuci ale jakoś pomalutku zdrowieje!Soczki zapewne smakowite!:)Pozdrawiam i dziękuję za życzonka dla Janka!Przekarzę jak się obudzi!PA

      Usuń
    2. Soczki bardzo smakowite Aguś!:-)Pozdrawiam cieplutko!:-*

      Usuń
  8. Trzymajcie się Dziewczyny i Chłopaki (a raczej Chłopaku) dzielnie! Moc dobrych myśli i fluidów Wam ślę :***
    zapracowana strasznie ostatnio anemonka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WITAJ ANEMONKO!:-) A DLACZEGO CHŁOPAKU??? POZDRAWIAM CIEPLUTKO I DZIĘKUJĘ ZA PAMIĘC!!!:-***

      Usuń
    2. WITAJ ANEMONKO!:-) A DLACZEGO CHŁOPAKU??? POZDRAWIAM CIEPLUTKO I DZIĘKUJĘ ZA PAMIĘC!!!:-***

      Usuń