wtorek, 31 stycznia 2012

NIEZWYKŁA DOBROC KOCHANEJ MACIEJKI!!!:-)))

WITAM SERDECZNIE!!!:-)TAK TYTUŁ MOJEGO DZISIEJSZEGO WPISU MÓWI O MACIEJCE Z BLOGA ''WRACAM DO DOMU.'':-)'PRZEKONAŁAM SIĘ,ŻE JEST TO TAKA DOBRA I NIEZWYKŁA DUSZYCZKA.JEJ DOBROC BARDZO MNIE PORUSZYŁA.DZISIAJ WŁAŚNIE ODEBRAŁAM Z POCZTY PRZESYŁKĘ-NIESPODZIANKĘ OD MACIEJKI I...ŁZY ZE WZRUSZENIA W OCZKACH MAM I ZARAZ PEWNIE BĘDĄ MI KAPAC...MACIEJKO KOCHANA Z CAŁEGO SERCA DZIĘKUJĘ CI ZA TYLE CUDOWNOŚCI KTÓRE MI PRZYSŁAŁAŚ.NIE SPODZIEWAŁAM SIĘ,ŻE AŻ TYLE TEGO BĘDZIE...WSZYSTKO JEST TAKIE PIĘKNE.SERDUSZKA I WORECZKI WIDAC,ŻE WYKONANE SĄ PRZEZ CIEBIE Z SERCEM.MACIEJKO TAK BARDZO SIĘ CIESZĘ.:-)))POZWOLĘ SOBIE JESZCZE NAPISAC,ŻE DOSTAŁAM TEŻ OD TEJ DOBREJ DUSZYCZKI PUDER DO KĄPIELI O ZAPACHU POMARAŃCZOWO-CZEKOLADOWYM,SASZETKĘ ZAPACHOWĄ O ZAPACHU ZIELONEJ HERBATKI,TRZY HERBATKI ZIELONE SMAKOWE,MYJKĘ RÓŻOWĄ KTÓRA JEST PRZESIĄKNIĘTA PIĘKNYM RÓŻANYM ZAPASZKIEM ORAZ DO TEGO TEŻ TAKI TO CHYBA BALSAMIK.PISZE WSZYSTKO PO ANGIELSKU.DOSTAŁAM TEŻ MALUTKIE ŚWIECZNICZKI ALE  BARDZO UROCZE SZKLANE W KOLORZE ŻÓŁTYM,POMARAŃCZOWYM I CZERWONYM TYLKO PECH CHCIAŁ I TEN CZERWIONIUTKI DOSZEDŁ NIESTETY ZBITY NO ALE OD RAZU APELUJĘ DO MACIEJKI KOCHANEJ BY SIĘ TYM NIE MARTWIŁA BO JA I TAK RADOŚC MAM OGROMNĄ Z TYCH DWÓCH ŚWIECZNICZKÓW.WIADOMO SZKODA TEGO TRZECIEGO ŚWIECZNICZKA BO MACIEJKA KOCHANA TAK SIĘ POSTARAŁA NO A TA POCZTA JAK TO POCZTA.PEWNIE NIE DELIKATNIE OBCHODZĄ SIĘ Z TYMI PRZESYŁKAMI I DLATEGO NIERAZ JEST TAK JAK NIE MA BYC...DOSTAŁAM TEŻ BARDZO CIEPLUTKI LIŚCIK.PRZYZNAM,ŻE JUŻ BARDZO DAWNO TAKIEGO NIE DOSTAŁAM...ACH I DOSTAŁAM TEŻ LAWENDOWE ŚWIECZUSZKI.:-)PODSUMOWUJĄC WSZYSTKIE UPOMINKI OD MACIEJKI TO PRZYZNAC SZCZERZE MUSZĘ,ŻE TRAFIONE SĄ W 100 %.NAWET JAKBYM DOSTAŁA JEDNO SERDUSZKO I LIŚCIK TEŻ BYM SKAKAŁA Z RADOŚCI.W KOŃCU LICZY SIĘ DLA MNIE NIE ILOŚC I JAKOŚC A SAMA PAMIEC.MACIEJKO KOCHANA NAPRAWDĘ SZCZERZE CI DZIĘKUJĘ I WIRTUALNE CIEPŁE UŚCISKI CI ŚLĘ!!!Z CZASEM CUDOWNOŚCI OD MACIEJUSI POKAŻĘ NA BLOGU.MÓWIĘ WAM JEST CO PODZIWIAC A JA SAMĄ MACIEJKĘ PODZIWIAM ZA NIEZWYKŁE CIEPŁO KTÓRE MI PRZEKAZAŁA I PRZEKAZUJE.TAK SAMO JEST TEŻ Z TĄ JEJ DOBROCIĄ.DOŁĄCZONY SERDUSZKOWY BUKIECIK ZE ZDJĘCIA JEST Z PODZIĘKOWANIEM DLA MACIEJKI.:-)))MACIEJKO KOCHANA DLA MNIE JESTEŚ WIELKA NIE TYLKO PRZEZ TE UPOMINKI KTÓRYMI MNIE OBDAROWAŁAŚ ALE PRZEZ SAMĄ TWOJĄ SZCZERĄ DOBROC!!!KIEDYŚ BARDZO MI TEJ SZCZEREJ DOBROCI LUDZKIEJ BRAKOWAŁO.DZISIAJ WIEM JAKIM JESTEŚ SKARBEM I ONA TEŻ W CORAZ TO GORSZYM,EGOISTYCZNYM ŚWIECIE.POTRZEBA TAK NIE WIELE ABY ŻYCIE STAŁO SIĘ LEPSZE...POTRZEBA WŁAŚNIE SZCZEREJ LUDZKIEJ DOBROCI,POKOJU  I WRAŻLIWOŚCI...ŻYCZLIWOŚCI,CIEPŁA I SERDECZNOŚCI...Z CIEPLUTKIMI POZDROWIENIAMI-ANULKA!!!BUZIACZKI DLA MACIEJKI!!!:-*** :-))))))))))

7 komentarzy:

  1. Tak Maciejka jest jedyna,wyjątkowa i kochana.:)Pozdrwiam Ciebie Anulko i wszytkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ PANI STOKROTKO I WZAJEMNIE!!!:-)

      Usuń
  2. łał Maciejka zaszalała ze swoim dobrym serduchem!Bardzo się cieszę że Ty się cieszysz!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. BARDZO CI DZIĘKUJĘ ZA TAK MIŁE I WZRUSZAJĄCE SŁOWA ANULKO;-))))))))))))))))))))))ŚCISKAM I PRZYTULAM MOCNO;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja myślałam, że mikołaj to juz wszystkie prezenty porozdawał;).
    Cieplej robi się na serduchu kiedy słyszy się o takiej bezinteresownej życzliwości :).
    buziaki. trzymaj się cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO NA TO WYCHODZI,ŻE MIKOŁAJ NIE ZDOŁAŁ WSZYSTKICH PREZENTÓW ROZDAC...:-)))TAKA BEZINTERESOWNA DOBROC (W TYM TEŻ MACIEJKI KOCHANEJ)BUDZI WE MNIE MOCNE WZRUSZENIE.BUZIAKI I DLA WAS MADZIU.RÓWNIEŻ TRZYMAJCIE SIĘ CIEPLUTKO NA PRZEKÓR TYM STRASZNYM MROZOM KTÓRE OBECNIE MAMY...:-(BRRR...POZDRAWIAM!!!

      Usuń
  5. Wspaniałe prezenty, a najlepsze jest to, że ktoś myśli, pamięta. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń