piątek, 6 stycznia 2012

Różano i latarenkowo mi. :-))) (ZDJĘCIA)






7 komentarzy:

  1. Anulko latarenki super zwłaszcza ta biała!!!JA też lubię konfiturę z płatków róż nawet kiedyś udało mi się takowa zrobić samemu!JA teraz jestem na etapie picia herbaty z syropem cynamon+goździkowym...uwielbiam ten smak!!!Taki na zimę i świąteczny klimat!Mi tez brak śniegu - to jest nas dwie haha!Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ROZUMIEM I CIESZĘ SIĘ,ŻE TEŻ LUBISZ AGUŚ KONFITURKĘ Z PŁATKÓW RÓŻ.:-)MASZ RACJĘ,ŻE JEST NAS TERAZ DWIE CO TĘSKNIĄ ZA ŚNIEGIEM A I CO UWIELBIAJĄ RÓŻANĄ KONFITURKĘ TEŻ.:-))AGUSIA A TEN SYROPEK CYNAMONOWO-GOZDZIKOWY CO PIJESZ Z HERBATKĄ TO SAMA TEŻ ROBIŁAŚ CZY MOŻNA GDZIEŚ TAKI KUPIC???UWIELBIAM SMAK CYNAMONU RÓWNIEŻ.:-)BUZIACZKI.:-***

    OdpowiedzUsuń
  3. A CO DO TEJ LATARENKI CO CI SIĘ SZCZEGÓLNIE SPODOBAŁA KOCHANA TO JAK PALĘ W NIEJ ŚWIECZUSZKĘ TO POD WPŁYWEM CIEPŁA UNOSI SIĘ ZAPACH SOSNY.:-)TO PREZENT GWIAZDKOWY OD MAMUSI.:-)NO A CZY TY TEŻ DOSTAŁAŚ COŚ NA GWIAZDKĘ???

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniulko - na gwiazdkę dostałam stojaczek manekin na kolczyki!:)Śliczniutki!A syropek kupiłam - to syrop firmy łowicz i jest o smaku :jabłkowo-cynamonowy a nie jak napisałam cynamon+goździki - przepraszam za błąd!!!I idę sobie teraz zrobić taką herbatkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O TO ŚLICZNY PREZENT DOSTAŁAŚ AGUŚ NO I PRAKTYCZNY.:-)A CO DO SYROPKU TO WIDZISZ JA SKLEROZKA ZAPOMNIAŁAM NAPISAC W SWOIM WPISIE TZN.DODAC DO TYCH NAJBARDZIEJ ULUBIONYCH TEŻ TEN SYROPEK ŁOWICZ JABŁKOWO-CYNAMONOWY BO HERBATKĘ TEŻ JUŻ Z NIM PIŁAM I MAM NAWET TEŻ TEN SYROPEK W DOMKU.KUPIŁAM GO W MARKECIKU PRZED ŚWIĘTAMI.PRZYPOMNIAŁAŚ MI AGUSIA O NIM.:-)CÓŻ WPRASZAM SIĘ DO CIEBIE NA WIECZORNĄ HERBATKĘ.;-)ŻARTUJĘ OCZYWIŚCIE.;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. A JA UWIELBIAM ROGALIKI ALBO PĄCZKI Z KONFITURA RÓZANĄ. NA SAMĄ MYSL DOSTAJĘ ŚLINOTOKU HE HE HE. PIEKNE LATARENKI ANULKO;-)))))POZDRAWIAM SERDECZNIE KOCHANA.

    OdpowiedzUsuń
  7. DZIĘKUJĘ DROGA MACIEJKO.:-)A CO DO ROGALIKÓW LUB PĄCZUSI Z KONFITURKĄ RÓŻANĄ TO OCH...MNIAM...:-)TEŻ JE UWIELBIAM.RÓWNIEŻ SERDECZNIE POZDRAWIAM TĄ WIECZOROWĄ PORĄ.:-)

    OdpowiedzUsuń