poniedziałek, 30 stycznia 2012

SPEŁNIONE MARZENIE.:-D

Witam kochane duszyczki!!!:-) Jestem ciekawa co u Was i jak wasze zdrówka???Ja jeszcze zdrowa do końca nie jestem ale mimo tego to tryskam dziś radością bo spełniło się moje marzenie o którym pisałam na pasku mojego bloga.To marzenie pokazywałam też na zdjęciu...Dzisiaj to moje marzenie się spełniło bo od dzisiaj jestem szczęśliwą posiadaczką latarenki Rotera.Co prawda nie czerwonej jak marzyłam ale białej (ta jako druga mi się z kolei bardzo podoba.)Moje szczęście posiadania tej latarenki zawdzięczam pewnej osóbce która pomogła mi i to bardzo w zdobyciu tej latarenki.ASIULEK BARDZO ALE TO BARDZO CI DZIĘKUJĘ!!!:-***WDZIĘCZNOŚC MOJA JEST TAK WIELKA KOCHANA JAK I TEŻ RADOŚC,ŻE JAK TYLKO SIĘ ZNÓW ZOBACZYMY  TO JESZCZE RAZ BĘDĘ MUSIAŁA CIĘ MOCNO UŚCISKAC:-D Serdecznie pozdrawiam wszystkie duszyczki odwiedzające mnie na moim blogu.:-D Muszę jeszcze komuś za coś podziękowac.TOMASZKU TOBIE TEŻ BARDZO DZIĘKUJĘ BO MAM ZA CO...:-***GDYBY NIE TY KOCHANIE TO BYŁABYM JESZCZE DŁUGO BEZ INTERNETU ALE WCZORAJ MNIE ZNÓW WSPOMOGŁEŚ...:-D Jeszcze na sam koniec chciałabym do kogoś skierowac parę słówek bo inaczej nie mam jak...:-( OTÓŻ MACIEJKO KOCHANA TWOJA PRZESYŁKA NIESPODZIANKA JESZCZE DO MNIE NIE DOTARŁA ALE JAK TYLKO DOJDZIE TO DAM CI NAPEWNO ZNAC...Uściski cieplutkie dla wszystkich!!!Przepraszam za moją nieobecnośc tu ale była ona spowodowana moją chorobą i czasowym brakiem dostępu do internetu...:-( AnulkA.

8 komentarzy:

  1. Bardzo się ciesze że Twoje marzenie się spełniło!!!TO super!I fajnie że jesteś bo już się martwiłam że tak długo ie nie widać!!!!Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ AGUSIA ZA TROSKĘ I BUZIAKI DLA CIEBIE!!!:-) :-***

      Usuń
  2. dobry wieczór moja kochana Anulko;-) mam nadzieje ,że jutro juz może dotrze ta paczuszka i sprawi Ci radość;-))))pozdrawiam cieplutko moja Anulko;-)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOBRY WIECZÓR MACIEJKO KOCHANA!!!:-)A NO JA TEŻ MAM NADZIEJĘ,ŻE MOŻE TA PACZUSZKA OD CIEBIE JUTRO JUŻ DO MNIE DOJDZIE BO PRZYZNAM,ŻE SIĘ TROSZKĘ MARTWIĘ NO BO Z TĄ POCZTĄ TAK RÓŻNIE TERAZ BYWA...RADOŚC ZNAJĄC SIEBIE NAPEWNO BĘDĘ MIAŁA WIELKĄ Z TEJ PACZUSZKI-NIESPODZIANKI OD CIEBIE.:-)))RÓWNIEŻ CIEPLUTKO POZDRAWIAM!!!:-)

      Usuń
  3. Wspaniała, bardzo podobają mi się latarenki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WITAM PANIĄ KWIAT79 I DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINKI!!!:-) POZDRAWIAM SERDECZNIE!!!:-)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. HEJKA ANULECZKO KOCHANA:)DOPIERO DZIS ZAJRZAŁAM NA TWOJEGO BLOGA I PRZECZYTAŁAM PODZIEKOWANIA ZA POMOC W ZDOBYCIU LATARENKI, BARDZO PROSZE I NAPRAWDE POMOGLAM CI Z RADOSCIA. POZDRAWIAM GORĄCO -ASIULEK

    OdpowiedzUsuń