poniedziałek, 2 stycznia 2012

WITAM BARDZO SERDECZNIE MOIM KOLEJNYM WPISEM A ZARAZEM TEŻ PIERWSZYM W TYM NOWYM 2012 ROCZKU I JESZCZE RAZ ŻYCZĘ WSZYSTKIM WSZYSTKIEGO DOBREGO!!!:-)JESTEM CIEKAWA JAK WASZE SAMOPOCZUCIE KOCHANE,KOCHANI???MOJE PRZYZNAC SIĘ MUSZĘ NIE BARDZO.POGODA NIE SPRZYJA I TO OD PARU DNI.ZAMIAST ŚNIEGU JEST DESZCZ NO I W ZWIĄZKU Z TYM JEST STRASZNIE PONURO.:-(MÓJ UKOCHANY WŁAŚNIE WRACA SAMOCHODEM W SWOJE RODZINNE STRONY BO OD JUTRA ZNÓW CZEKA GO PRACA.:-(STRASZNIE MI SMUTNO,ŻE MUSIAŁ ZNÓW ODJECHAC.PRZY NIM NIE CZUJĘ SIĘ CHOC TAK SAMOTNA W REALNYM ŚWIECIE.NO ALE CÓŻ BIEDNI PORADZIMY SKORO NA RAZIE ŻYCIE NAS DO TEGO ZMUSZA,ŻE ZNÓW MUSIMY POBYC OSOBNO ABY ZNÓW NA NOWO ZATĘSKNIC ZA SOBĄ I CZASEM KTÓRY ZNÓW BĘDZIE NAM DANE RAZEM MOŻE JUŻ NIEBAWEM SPĘDZIC.BYŁAM DZIŚ W LIDLU I BY CHOC TROCHĘ POPRAWIC SOBIE NASTRÓJ ZAKUPIŁAM TAM SOBIE PODGRZEWACZE ZAPACHOWE O NUCIE KWIATOWEJ A DOKŁADNIE;IRYSOWYM,POMARAŃCZOWO-KOLENDROWE I O ZAPACHU WANILIOWYCH CIASTECZEK...PRZED SYLWESTREM ZAKUPIŁAM TAM JESZCZE TAKIE O ZAPACHU DZIKICH JAGODEK.ZAPACHY TAK JAK WIDAC ZRESZTĄ,MI WSZYSTKIE PRZYPADŁY DO GUSTU I CODZIENNIE TERAZ BĘDZIE U MNIE PACHNIEC CZYMŚ INNYM NO I PŁOMYCZKI BĘDĄ SIĘ TLIC TWORZĄC JAKŻE MAGICZNY LUBIANY BARDZO PRZEZE MNIE KLIMACIK.Z CAŁEGO SERCA DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM PAMIĘTAJĄCYM O MNIE DUSZYCZKOM ZA PIĘKNE ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE JAK I NOWOROCZNE TEŻ PRZESŁANE MI NA MOJEGO BLOGA.:-)WASZA PAMIĘC CIESZY MNIE BARDZO.:-)A I PO ŚWIĘTACH NABYŁAM NOWE HERBATKI;MIĘTĘ Z CYTRYNKĄ,MELISĘ TEŻ Z CYTRYNKĄ,CZARNĄ KORZENNĄ I DWIE CZYSTO OWOCOWE (NOWOŚCI Z LIPTONA.):-)NO DOBRZE NA TYM ZAKOŃCZĘ TEN SWÓJ WPISIK.POZDRAWIAM BARDZO CIEPLUTKO WSZYSTKICH BEZ WYJĄTKÓW.TRZYMAJCIE SIĘ ZDROWO DUSZYCZKI!!!AnulkA.

6 komentarzy:

  1. Pomarańczowo-kolendrowe i o zapachu waniliowych ciasteczek... No, no, Anulko, to teraz wieczory będą u Ciebie wyjątkowo "smaczne" :)
    Ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Alusiu i jeśli chcesz choc jeden taki ''smaczny'' wieczorek ze mną spędzic oczywiście z kubkiem pysznej herbatki to serdecznie zaparaszam w skromne progi mojego mieszkanka.:-)Ściskam Cię również mocno!:-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Anulko! Trafiłam do Ciebie z bloga Alexy i troszkę się rozejrzałam:) Jak widzę Jesteś wielką smakoszką herbat - ja też bardzo lubię herbatki, szczególnie zimą:D Masz piękną kolekcję aniołków i całkiem spory zestaw świeczników!!! U mnie też mieszkają Anioły, a światło świec często rozprasza mroki zmierzchu i duszy... Życzę Tobie i Twoim bliskim dużo zdrowia w tym Nowym Roku! Niech każdy dzień podaruje Ci piękne chwile! Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Pani Brydziu!:-)Strasznie się cieszę,że i Pani zechciała dziś odwiedzic mój blog no i oczywiście z całego serca dziękuję za te odwiedzinki.:-*Cieszę się,że obie lubimy tyle samych rzeczy.Obiecuję,że i Ja niebawem odwiedzę Pani blog.Życzę wszystkiego dobrego w tym Nowym 2012 Roczku.Dużo zdrówka i miłości oraz również cieplutko pozdrawiam!!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anulko dziękuję za wiele rzeczy: za misia na bocznym pasku dla synka, za liścik od ciebie (jak znajdę dłuższą chwilkę to odpiszę)a zapowiada się u Ciebie bardzo zapachowo i smakowo!Ale powiem Ci że melisy nie lubię:)Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma za co dziękowac Aguś.:-)Cieszę się ogromnie,że mogłam Ci jakoś sprawic radośc.:-)Ja meliskę lubię i nieraz piję ze względu na moją nerwicę.Buziaczki kochana.:-***

    OdpowiedzUsuń