piątek, 17 lutego 2012

Dziś Święto mają wszystkie kotki...:-)



Tak,tak...:-)Mój także więc mu składam najlepsze koteczkowe życzonka...:-)Czikusiowi i innym kotkom również.:-)Odkąd pamiętam to zawsze kochałam zwierzęta a kotki szczególnie.Może dlatego tak,że w dzieciństwie mieszkałam w domku jednorodzinnym i miałam dośc duże podwórko więc niejeden mruczek towarzyszył mi w wędrówce życia.Dziś mieszkając już w bloku mam Nulka i nie wyobrażam sobie jakby to było jakby Go ze mną nie było...:-(To kochany kot.Wiadomo ma też swoje gorsze dni jak człowiek no ale Go rozumiem.Ja też bywam czasem nieznośna jak np.marudzę.Wie coś o tym np.mój Tomuś.Staram się też nie zapominac o np.bezdomnych kotach (zwierzętach.)Pewnie pomyślicie,że mi na głowę padło,że składam życzenia dziś nawet Nulkowi i innym kotom na swoim blogu no ale czemu niby miałabym tego nie robic?!Przy okazji przybliżyłam Wam choc troszeczkę historię o Nulku-moim kochanym kocie i czworonożnym Przyjacielu.Przy okazji chciałam życzyc mojemu jedynemu siostrzeńcowi Łukaszowi który ma też dziś imieniny-WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!:-):-***Na sam koniec pozdrawiam Was cieplutko duszyczki które zaglądacie na mój blog na którym pewnie nieraz wieje nudą?!:-(Buziaczki dla Was!!!:-***AnulkA.

6 komentarzy:

  1. dzień dobry Anulko ;-)))nie opowiadaj głupotek ,że na Twoim blogu wieje nudą!!!!zawsze ciekawie piszesz;-)))śliczny ten kwiatek na Twoim parapecie, chyba dopiero zakwitnie prawda???? wyślę Ci na komorkę numer mojego gg ok???pozdrawiam cieplutko i buziaki przesyłam;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIEŃ DOBRY MACIEJKO!:-)))MIŁO CIĘ ZNÓW WIDZIEC NA MOIM BLOGU.:-)))O JAKI KWIATEK PYTASZ?O TEN CO STOI PRZY CZIKUSIU?CO DO TWOJEGO GG TO OCZYWIŚCIE PRZYŚLIJ.:-)BUZIACZKI I DLA CIEBIE NO I TEŻ POZDRAWIAM CIEPLUTKO!!!:-))):-***

      Usuń
    2. MACIEJKO KOCHAN TWOJE GG JUŻ SOBIE ZAPISAŁAM.:-)WYSŁAŁAM CI NAWET KRÓTKĄ WIADOMOŚC.:-)))BUZKA.:-*

      Usuń
  2. urocze kociaki!JA swojego kota musiałam oddać do rodziców...ale go odwiedzam a wabi się Pako!:)Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. DZIĘKUJĘ.:-)PAKO?!WOW...:-)TEŻ FAJNIE SIĘ WABI TWÓJ KICIUŚ AGUŚ.:-)DOMYŚLAM SIĘ,ŻE KICIUSIA MUSIAŁAŚ ODDAC RODZICOM ZE WZGLĘDU NA DZIECIACZKI.CZY TAK?RÓWNIEŻ CIEPLUTKO POZDRAWIAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne kotki pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń