sobota, 31 marca 2012

Dziękując Agusi i pamiętając o tatusiu...

WITAM BARDZO SERDECZNIE!!!:-)PISZĄC DZISIEJSZY WPIS CHCIAŁABYM Z CAŁEGO SERCA PODZIĘKOWAC KOLEJNEJ DOBREJ DUSZYCZCE.TYM RAZEM TO JEST;AGUSIA Z BLOGA ''ŚCIEŻKĄ KU PEŁNI.'':-)W ŚRODĘ NIESPODZIEWANIE OTRZYMAŁAM OD NIEJ PACZUSIĘ-NIESPODZIANKĘ.:-)AGUŚ,KOCHANA BARDZO ALE TO BARDZO JESZCZE RAZ CI DZIĘKUJĘ!!!:-***CIESZĘ SIĘ NAPRAWDĘ BARDZO NO ALE NIE MUSIAŁAŚ NIC MI PRZECIEŻ WYSYŁAC.MI WYSTARCZY SAM FAKT,ŻE JESTEŚ I TO JEST DLA MNIE NAJWAŻNIEJSZE.:-)NO ALE WIEM,ŻE BARDZO CI ZALEŻAŁO NA TYM ABY SPRAWIC MI RADOŚC SWOJĄ NIESPODZIANKĄ NO I CI SIĘ UDAŁO.:-)))WIRTUALNY BUKIECIK POWYŻEJ TEGO WPISU JEST Z MOIM PODZIĘKOWANIEM I TYLKO DLA DLA CIEBIE AGUSIU.:-)MAM NADZIEJĘ,ŻE BĘDZIE SIĘ PODOBAŁ PANI ODBIORCZYNI?!;-)))MNIE CHOROBA WCIĄŻ TRZYMA WIĘC  MAŁO MNIE W TYM MOIM WIRTUALNYM ''ANULKOWYM ŚWIATKU...''NA DWORKU PIĘKNA SŁONECZNA WIOSENKA TYLKO JAKAŚ ZIMNA I WIETRZNA ALE MIEJMY NADZIEJĘ,ŻE WNET TO PANI WIOSENCE PRZEJDZIE TZN.TE JEJ KAPRYSY...:-)NO ALE WAŻNE,ŻE JEST SŁONECZKO KTÓRE SPRAWIA,ŻE JEST MILEJ.DUSZYCZKI MOJE KOCHANE ŻYCZĘ WAM WSZYSTKIM BEZ WYJĄTKU ABYŚCIE MIELI DUŻO SŁOŃCA W SOBIE I WOKÓŁ SIEBIE...:-)NIECH TA PRZYRODA KTÓRA WCIĄŻ BUDZI SIĘ ZE ZIMOWEGO SNU DOSTARCZA WAM WIELE ZACHWYTU,RADOŚCI I PRZYJEMNOŚCI TAKŻE Z TYCH MAŁYCH ZUPEŁNIE ZWYCZAJNYCH RZECZY...Z JAKIM ZAPACHEM KOJARZY SIĘ WAM WIOSNA?MI PRZEDE WSZYSTKIM Z KWIATOWYM (DLATEGO W TYM TYGODNIU I PORAZ PIERWSZY W ŻYCIU KUPIŁAM SOBIE ŻYWEGO HIACYNTA...)A CO TAM...CHYBA TEŻ MI SIĘ COŚ OD ŻYCIA NALEŻY NIE?;-)WIOSNA KOJARZY MI SIĘ TEŻ Z APACHEM OWOCÓW I ZIELONEJ A TAKŻE BIAŁEJ HERBATY DLATEGO OSTATNIO NABYŁAM SOBIE ŚWIECZUSZKI M.IN.O ZAPACHU TRUSKAWEK,JAŚMINU I ZIELONEGO JABŁUSZKA.:-)NO I KUPIŁAM DWIE SMACZNE HERBATKI Z DODATKIEM BIAŁEJ HERBATY.AGUSIU HERBATKI OD CIEBIE SĄ MNIAM,MNIAM A ŚWIECZNICZEK ZE ŚWIECZUSZKĄ,MMM...:-)))ŚLICZNY ZAPASZEK NO I TEN KOLOREK WPASOWAŁ SIĘ IDEALNIE W MOJE WIOSENNE KLIMATY.:-)))KAŻDĄ DUSZYCZKĘ Z OSOBNA POZDRAWIAM GORĄCO ŻYCZĄC JEJ WSZYSTKIEGO DOBREGO NA TE PRZEDŚWIĄTECZNE DNI!!!:-)TO ZDJĘCIE NA KTÓRYM JEST ZNICZ WSTAWIAM SPECJALNIE DLA MOJEGO ŚW.PAMIECI TATY.W MINIONĄ ŚRODE MINĘŁA JEGO 15 ROCZNICA ŚMIERCI.:-(((TATUSIU O TOBIE TEŻ ZAWSZE PAMIĘTAM,PAMIĘTAŁAM I BĘDĘ PAMIĘTAC!!! AnulkA.

3 komentarze:

  1. witaj Anulko;-)))dobrze ,że jestes;-)))Ze nie dajesz sie tej wstretnej chorobie;-)))pozdrawiam mocno i sciskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anulko - cieszę się że sprawiłam Ci radość!!!!Nie poddawaj się chorobie i spokojnego wielkiego Tygodnia życzę!A bukiecik sobie biorę...buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JAK DOBRZE,ŻE JESTEŚCIE MOJE KOCHANE DZIEWCZYNY!!!:-)))BUZIACZKI DLA WAS.:-******DZIĘKUJĘ ZA TE WASZE SŁOWA.ANULKA.:-)

      Usuń