czwartek, 1 marca 2012

Z podziękowaniem dla kolejnej dobrej duszyczki którą jest pewna Ewcia!:-)

Tak Ewuś te kwiatki powyżej są specjalnie dla Ciebie ponieważ jeszcze raz chciałabym Ci z całego serca podziękowac za prezenty które od Ciebie we wtorek pocztą otrzymałam...:-)))To co mi przysłałaś wciąż porusza moje serce.Także sama Twoja bezinteresowna dobroc.Dziękuję Ewciu naprawdę bo mam za co...Z czasem może mi się uda to pokażę Twoje prezenty na blogu.Herbatkę jedną już wypiłam i była wysmienita.:-)Dostałam m.in.trzy pudełeczka z niemiecką herbatką oraz uwaga latarenkę też Rotera tyle,że srebrną.Jest już coprawda używana no ale to nic.Wcale nie jest mocno zniszczona i stale cieszy moje oczka.Ewciu mówiłaś coś o przemalowaniu jej na czerwono ale szczerze to wolę aby została taka jaka jest bo przynajmniej wciąż czuję ducha Twojego domu.:-)))Sprawiłaś mi przeogromną radośc Ewuniu.:-)))PS.Do wszystkich duszyczek odwiedzających mój blog;bardzo serdecznie Was wszystkich pozdrawiam!Codziennie myślę o każdym z Was.Nie mam ani siły ani natchnienia na nowe wpisy bo znów zmagam się z jakże okrutną chorobą.:-(((Trzymajcie się ciepło no i najważniejsze zdrowo...!!!Wszystkiego dobrego życzę Wam z całego serduszka na te przedwiosenne dni!!!Zawsze pamiętająca o Was;AnulkA.

3 komentarze:

  1. DOBRY WIECZÓR ANULKO;-) MARTWIE SIE ,ŻE CHORÓBSKO CIĘ NIE OPUSZCZA;-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniulko fajnie że jesteś !!!!Martwi mnie to, że ciągle jesteś nie w formie - niech zdrówko wraca i siły witalne!!!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. OCH MACIEJKO I AGUŚ JAK DOBRZE,ŻE TEŻ JESTEŚCIE...NIE MARTWCIE SIĘ O MNIE.MOŻE Z CZASEM BĘDZIE LEPIEJ I TO NA DŁUŻEJ...POZDRAWIAM WAS OBIE CIEPLUTKO I DZIĘKUJĘ ZA WASZĄ PAMIĘC!!!!BUZIACZKI DLA WAS I WASZYCH POCIECH.

    OdpowiedzUsuń