wtorek, 22 maja 2012

Z NAJLEPSZYMI ŻYCZENIAMI DLA KOCHANEJ ALUNI!!! :-)))

KOCHANA ALUNIU!!!:-)
TEN BUKIECIK JEST DLA CIEBIE.
CHCIAŁAM JUŻ DZIŚ ŻYCZYC TOBIE Z OKAZJI TWOICH JUTRZEJSZYCH OKRĄGŁYCH URODZIN SZCZERZE DNIA W KTÓRYM OSIĄGNIESZ WSZYSTKO CO NAJLEPSZE,NAJSZLACHETNIEJSZE,NAJCENNIEJSZE...DNIA W KTÓRYM RZECZYWISTOŚC OD MARZEŃ PIĘKNIEJSZA...
PRAGNĘ ABY ŻYCIE ZAOSZCZĘDZIŁO CI JUŻ TROSK A PODAROWAŁO WIELE SŁONECZNYCH DNI,
ABY TO O CZYM MARZYSZ I ŚNISZ NIE BYŁO SNEM W TAK PIĘKNY DZIEŃ JAKIM JEST DZIEŃ TWOICH URODZIN!
ŻYCZĘ CI WIĘC WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO
ORAZ TO CO W MALEŃKIM SŁOWIE SIĘ MIEŚCI CZYLI ''SZCZĘŚCIA KOCHANA.''NO I ZDRÓWKA BO JAKBY NIE BYŁO TO ONO JEDNAK JEST NAJWAŻNIEJSZE...
STO LAT MOJA KOCHANA!!!:-) ŚCISKAM I CAŁUJĘ!!!
ZAWSZE PAMIETAJĄCA-AnusiA.:-))) :-***




''Nadejdzie dzień gdy znikną cienie,
wówczas nastanie tylko radośc,upojenie...''

                             św.Teresa od Dzieciątka Jezus



2 komentarze:

  1. DZIĘKUJĘ CI ANULKO MOJA KOCHANA :*
    TO SĄ NAJPIĘKNIEJSZE ŻYCZENIA, JAKIE KIEDYKOLWIEK OD KOGOKOLWIEK OTRZYMAŁAM.
    ALE ABY TAK ŻYCZYĆ, TRZEBA MIEĆ PIĘKNE I CZYSTE SERDUSZKO JAKIE TYLKO TY MASZ MOJA SIOSTRUNIU :)
    ŚCISKAM CIĘ BARDZO MOCNO :* :* :*
    DZIĘKUJĘ :)

    PS
    LICZĘ JUŻ DNI, BO MUSIMY SIĘ SPOTKAĆ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak Aluni wszystkiego dobrego tez życzę!Anulko jak tam wizyta u lekarza?Pozdrawiam Cie serdecznie!

    OdpowiedzUsuń