czwartek, 26 lipca 2012

WITAM BARDZO SERDECZNIE!!!:-)DO TAKICH CHWIL ZALICZAM TO,ŻE DANE MI BYŁO POZNAC TAK FANTASTYCZNYCH KILKA ISTOTEK KTÓRE Z UPŁYWEM CZASU STAŁY MI SIĘ BLISKIE...:-)ZA POŚREDNICTWEM MOJEGO BLOGA PRAGNĘ DZIŚ PODZIĘKOWAC ZA TAK LICZNE ŻYCZENIA IMIENINOWE KTÓRE NAPŁYNĘŁY DZIŚ DO MNIE DROGĄ SMSOWĄ.:-)))Z CAŁEGO SERDUSZKA DZIĘKUJĘ;ALUNI,JULECZCE,BASIEŃCE,BASI,BEATCE,ADAMOWI,JOLUSI,CIOCI ULI ORAZ MAGDUSI.:-)))JAK WIELKA JEST WASZA PAMIĘC O MNIE.:-***JUTRO SWOJE IMIENINKI OBCHODZI KOCHANA JULECZKA KTÓREJ ŻYCZĘ WSZYSTKIEGO CO DOBRE,PIĘKNE I TRWAŁE....W TYM JAK NAJWIĘCEJ ZDRÓWKA I BŁOGOSŁAWIEŃSTWA BOŻEGO!NA SAM KONIEC PRZESYŁAM UŚCISKI JUTRZEJSZEJ SOLENIZANTCE JAK I POZOSTAŁYM ISTOTKOM TEŻ.POZDRAWIAM CIEPLUTKO.
NO I NA SAM KONIEC KWIATKI DLA JULECZKI!:-))AnulkA.

2 komentarze:

  1. Anulko, tyle osób o Tobie pamiętało, tak się cieszę :)
    Masz teraz wielu prawdziwych przyjaciół, już nie jesteś samotnym ziarenkiem piasku wśród miliarda innych ziaren...
    Buziaczki Moja Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Anulku moja kochana!!!!!dziękuję Ci...:**** przytulam Cię mocniuteńko!!!Dobra Duszyczko, jak dobrze że jesteś....

    OdpowiedzUsuń