niedziela, 26 sierpnia 2012

Lawenda. :-D




WŁAŚNIE TU POD TYM ZDJĘCIEM PRAGNĘ PODZIĘKOWAC KAMILOWI I JEGO ZESPOŁOWI ZA TO,ŻE TWORZĄ TAKĄ MUZYKĘ PRZY KTÓREJ MOŻNA SIĘ TEŻ ZASTANOWIC NAD WIELOMA RZECZAMI CHOCIAZBY NAD TYM;CZY JEST SIĘ WYSTARCZAJĄCO DOBRYM DLA INNYCH...ICH MUZYKA JEST DLA MNIE JAK SŁOŃCE W POCHMURNY DZIEŃ.:-):-):-)PODNOSI NA DUCHU I DODAJE OTUCHY I POZWALA WIERZYC,ŻE SĄ JESZCZE TACY LUDZIE KTÓRZY NIE ZAPOMINAJĄ I NAWET WŁASNIE ŚPIEWAJĄC POMYŚLĄ O DRUGIM CZŁOWIEKU!!!AnulkA.
Witam duszyczki!!!:-D Dziś post o uwielbianej i przeze mnie lawendzie...:-) Tak,tak uwielbiam nawet bardzo lawendę i wszystko z nią związane np.jej zapach i kolor...:-) Nie mam w domku co prawda dużo dekoracji właśnie w lawendowym kolorze bo...jedynie trzy świeczniki.Mój ulubiony pokazuję na zdjęciach poniżej.Podoba mi się jego prostota i ujął mnie właśnie tym i wiadomo już,że kolorkiem też.:-) Jakiś czas temu zakupiłam sobie w kwiaciarni gałązkę sztucznej lawendy.Ach...nie mogłam się oprzec i już...:-)Tylko od razu piszę,że Ja tą swoją gałązkę trochę przerobiłam po swojemu tzn.z jednej dużej gałązki poucinałam te małe i tym sposobem mam mniejszy bukiecik,bardziej okazały co cieszy strasznie każdego dnia moje oczy...:-D To co mam jeszcze lawendowego w swoim domku to wiadomo już,że świeczuszki też i uwielbiane przeze mnie kadzidełka.:-) Zapomniałabym o najważniejszym...Otóż posiadam też kominek ceramiczny do aromaterapii;biały z kwieciem lawendy który sprezentował mi mój ukochany.Mam też olejek....:-D A...i mydełko lawendowe mam,w sumie to aż dwa...:-) No chyba już wszystko wymieniłam...Tak wszystko..:-D Zapewne niektóre duszyczki zauważyły i może też pomyślały oglądając wcześniejsze zdjęcia,że lubię też wszystko co ma związek z różami.:-D A no bo lubię.W sumie to jest tak;na pierwszym miejscu;lawenda,
na drugim różą i jaśmin,
a na trzecim tulipany,słoneczniki i szafirki...:-D
W dzisiejszym poście pragnę też troszkę wspomniec o ''nim.'':-) A dokładnie to o Kamilu Bednarku.Tak,tak to ten młody uroczy wokalista z dredami na głowie.:-0 Nie wiem jak to się stało ale wystarczyło,że posłuchałam Jego jednej piosenki i...świat wydał mi się bardziej przyjazny.:-)Napiszę krótko ale muzyka jaką Kamil wykonuje wraz ze swoim zespołem stała się z dnia na dzień też moją ulubioną.:-) Teksty dają wiele do myślenia i Boże...chciałabym aby stał się taki cud,że Kamil śpiewając np.''Nie ważne kim jesteś i kim staniesz się,ważne byś zawsze miał dobre serce...'' ażeby ludzie właśnie tacy byli czy stali się...Przyznam,że jest to też moim marzeniem i to nie od dziś...Pozdrawiam wszystkie duszyczki serdecznie życząc pogody ducha i tej na dworku jeszcze długo w miarę dobrej też!!!Trzymajcie się!!!AnulkA.:-)

3 komentarze:

  1. Ależ pięknie u Ciebie:) ja ostatnio posadziłam lawendę.:) no i świeczuszki mam lawendowe:) a Kamil?Kamil...mmm...fajny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję duszyczce powyżej.:-)Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń