czwartek, 2 sierpnia 2012

SMUTKO-RADOŚCI DNIA DZISIEJSZEGO...

JA I TOMASZEK WCZORAJ JESZCZE TACY SZCZĘŚLIWI...:-)))
:-):-):-)
ŚWIECZUSZKA RÓŻANA.:-)
PREZENCIKI OD JOLECZKI.:-)
POD TWOJĄ OBRONĘ UCIEKAMY SIĘ...
KAWUSIA ROZPUSZCZALNA W NOWYM KUBECZKU.:-0
JAGÓDKA I RÓŻYCZKA.:-)))
WITAJCIE KOCHANE DUSZYCZKI.:-)DZISIAJ PRAGNĘ WAM POKAZAC INNE ZDJĘCIA NP.TE Z WCZORAJ GDZIE JA I MÓJ TOMASZEK BYLIŚMY JESZCZE RAZEM...:-)TERAZ KAŻDE Z NAS JEST JUŻ OSOBNO.SMUTNO MI BARDZO,ŻE TOMUŚ MÓJ MUSIAŁ DZIŚ ZNÓW ODJECHAC NO ALE MUSI DO PRACY.WIADOMO NIC SAMO SIĘ NIE ZROBI...MIMO SMUTKU JAKI CZUJĘ SPOTKAŁY MNIE DZIŚ MIŁE NIESPODZIANKI.OTÓŻ ZOSTAŁAM OBDAROWANA PRZEZ MOJĄ DROGĄ ZNAJOMĄ JOLUSIĘ,:-)ZOBACZCIE CO DOSTAŁAM...CUDNIE PACHNĄCĄ ŚWIECZUSIĘ,KARTECZKĘ Z MODLITWĄ DO MATKI BOŻEJ UZDROWIENIA CHORYCH I HERBATEK PIĘC SZTUK Z SANATORIUM GDZIE JOLUSIA BYŁA AŻ MIESIĄC W UROCZYM JAKŻE LĄDKU ZDROJU.DOSTAŁAM TEŻ JAKIEŚ KILKANAŚCIE DNI TEMU TEŻ OD JOLCI KARTECZKĘ Z POZDROWIENIAMI STAMTĄD.(DZIĘKUJĘ KOCHANA Z CAŁEGO SERDUSZKA.:-*)DZIŚ JAK POŻEGNAŁAM SIĘ JUŻ Z TOMASZKIEM MOIM W DRODZE OD JOLCI WESZŁAM DO PEPCO A TAM...O RAJU...BYŁY KUBECZKI NA WZÓR IKEOWSKICH NO I OCZYWIŚCIE JEDEN MUSIAŁ STAC SIĘ MÓJ...NO I SIĘ STAŁ A CO TAM...JAKAŚ RADOSC MI SIĘ CHYBA NALEŻY PO ODJEZDZIE UKOCHANEGO NO ALE BRAKU TOMASZKA TEGO TYPU RZECZY CAŁKIEM MI NIE UKOJĄ.ALE CHOC W CZĘŚCI.KUPIŁAM SOBIE DZIŚ MALUSIE,SŁODZIUSIE TEŻ ANIOŁECZKI.NIE MOGŁAM SIĘ IM OPRZEC I OD RAZU PRZYPOMINAJĄ MI O MOIM MARZENIU(POSIADANIU DWÓCH CÓRECZEK.)PODOBNE ANIOŁECZKI MA TEŻ ALUNIA.:-)DAŁAM IM NAWET IMIONA TAK JAK CHCIAŁABYM AŻEBY NAZYWAŁY SIĘ MOJE CÓRECZKI.:-)ZAKUPIŁAM TEŻ SOBIE PUDEŁECZKO ŚWIECZUSZEK TRUSKAWKOWYCH.POZDRAWIAM I PIĘKNEGO POPOŁUDNIA DLA WAS...AnulkA.:-)

2 komentarze:

  1. Fajnie zobaczyć Was razem Aneczko :)
    Anołki - bobaski faktycznie mamy podobne :)
    U mnie jeden leży na brzuszku, a drugi na pleckach.
    Uściski dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękni, młodzi, zakochani:))).
    To teraz czas zacząć odliczanie do następnego spotkania.
    Ha, ja też mam takie anioły;).

    OdpowiedzUsuń