poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Sto lat kochana Madziu!!!:-D

DLA KOCHANEJ MADZI!!!:-***
Witam!:-)Tak,tak sto lat,sto lat dla Ciebie Madziu kochana.:-*Jedyna Madziu jaką znam i jaką bardzo lubię.:-)Życzę Ci w dniu Twojego Święta wszystkiego co piękne i dobre.Zdrówka dużo,miłości,opieki bożej jak i anielskiej też no i zadowolenia z dwóch Twoich męzczyzn!:-)Cieszę się,że ich masz i niech już zawsze będą Twoją największą pociechą i radością...Buziaczki Madziu i jak dobrze,że jest mi dane i Ciebie znac.:-)Trzymaj się kochana i pozdrowienia dla Twojego P.i M.:-)A i kwiatki specjalnie dla Ciebie ode mnie!!!:-)

CO MYŚLICIE O TYM ŚWIECZNIKU?

4 komentarze:

  1. Anulko kochana jak ja dawno do Ciebie nie zaglądałam....fajnie że piszesz!lecę nadrabiać zaległości!!!!:)Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. A zapomniałam dodać że świeczki jest superaśny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku. Aneczko bardzo, bardzo dziękuję:)))za pamięć, życzenia a przede wszystkim za to że jesteś:))).
    Przepraszam, że się nie odzywam, ale ostatnio nie mam na nic czasu.
    Buziaki.MPiM

    OdpowiedzUsuń
  4. A świecznik bardzo mi się podoba:).

    OdpowiedzUsuń