czwartek, 6 września 2012

Zakochana w pięknych ''alisiowych'' zdjęciach. :-)




ALISIU KOCHANA Z CAŁEGO SERCA DZIĘKUJĘ CI,ŻE SWOIMI ZDJĘCIAMI POKAZUJESZ MI PIĘKNO NASZEGO ŚWIATA I JEGO CHWIL...DZIĘKI TOBIE WIDZĘ WIĘCEJ GDYŻ''MOŻE TO DZIWNIE ZABRZMI''UŻYCZASZ MI SWOICH OCZU...PEWNE POWIEDZENIE MÓWI,ŻE NAJWAŻNIEJSZE JEST NIEWIDOCZNE DLA OCZU.TY WIDZISZ SERCEM PODOBNIE JAK JA DLATEGO UMIESZ SOBIE WYOBRAZIC CO CZUŁABYM NAJPIERW JA PATRZĄC NA DANE ZDJĘCIE...A CO CZUJĘ?ZACHWYT,RADOŚC DOCHODZĄC DO PEWNYCH WNIOSKÓW,ŻE JEDNAK TO CO NAS OTACZA CHOCIAZBY NATURA MA W SOBIE TYLE PIĘKNA I UROKU,ŻE WARTO ZA POMOCĄ APARATU UCHWYCIC KAZDĄ Z TYCH RZECZY.TY TO POTRAFISZ...TWOJE ZDJĘCIA MNIE FASCYNUJĄ,ZACHWYCAJĄ A NAWET WZRUSZAJĄ I RADUJĄ...ALISIU JESTEŚ MOIMI OCZAMI.DZIĘKI TOBIE DOSTRZEGAM TYLE WSPANIAŁYCH RZECZY CHOCIAŻBY KSIĘŻYC NA TLE NOCNEGO NIEBA KTÓRY NAPRAWDĘ UJRZEC NIE MOGĘ GDYŻ MOJE CHORE OCZY MI NA TO NIE POZWALAJĄ...DZIĘKUJĘ CI ZA TO BARDZO I WIEDZ,ŻE JUŻ ZAWSZE BĘDĘ WIERNĄ FANKĄ TWOICH CUDNYCH FOTOGRAFII.DZIEKUJĘ ZA TWOJĄ WRAŻLIWOŚC.DZIĘKI NIEJ ROBISZ TAK PIĘKNE ZDJĘCIA,ŻE MOGŁABYM PATRZEC I PATRZEC NIE ODRYWAJĄC WZROKU ANI NA MOMENT.DZIĘKI TOBIE BYŁAM JUŻ NAWET W BIESZCZADACH,HA!BUZIACZKI.AnulkA.

3 komentarze:

  1. ANECZKO MOJA TY KOCHANA...
    I CO JA MAM TERAZ POWIEDZIEĆ (NAPISAĆ) SKORO WZRUSZYŁAŚ MNIE DO ŁEZ...
    MÓWIŁAM TO WIELOKROTNIE I POWTÓRZĘ RAZ JESZCZE... ABY DOSTRZEGAĆ PIĘKNO TEGO ŚWIATA TRZEBA MIEĆ WIELKIE I CZYSTE SERCE. NIE ZNAM ANECZKO NIKOGO, KTO MIAŁBY JE TAK OGROMNE I TAK CZYSTE JAK TWOJE.
    DZIĘKUJĘ CI MOJA SIOSTRUNIU ZA TYLE PRZYCHYLNYCH SŁÓW, ZA TYLE CIEPŁA I DOBROCI I CIESZĘ SIĘ, ŻE ZA POŚREDNICTWEM MOICH ZDJĘĆ MOŻESZ ZOBACZYĆ TO, CZEGO GOŁYM OKIEM NIE JESTEŚ W STANIE DOSTRZEC.
    KOCHAM CIĘ MOJA TY BRATNIA DUSZYCZKO :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  2. tak masz racje piękne fotki!!!!:)buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anulku, zdjęcia piękne bo i świat jest piękny:))) dobrego dnia.

    OdpowiedzUsuń