środa, 14 listopada 2012

Listopadowy wpis...!!!

DOBRY WIECZÓR DUSZYCZKI!!!:-)))OJEJ...ALEŻ ZNÓW DAWNO TU NIE PISAŁAM...:-(W SUMIE TO NIE BYŁO O CZYM...NIC SIĘ TAKIEGO GODNEGO UWAGI U MNIE NIE DZIEJE.MAMY JUŻ LISTOPAD.KTÓRY JEST NIESTETY MIESIĄCEM KTÓRY CIĘŻEJ JAKOŚ PRZECHODZĘ.JEDYNIE DZIEŃ 26 LISTOPADA MNIE NAPRAWDĘ MOCNO RADUJE.TEGO DNIA BYŁO MI DANE POZNAC MOJEGO UKOCHANEGO.:-)))LUBIĘ JESIEŃ OWSZEM ALE BARDZIEJ TĄ WRZEŚNIOWĄ,PAZDZIERNIKOWĄ CZYLI TĄ WCZEŚNIEJSZĄ JESZCZE NO A LISTOPADOWEJ NIE ZNOSZĘ.SNUJĘ SIĘ CZĘSTO PO MIESZKANIU I NIC MI SIĘ KOMPLETNIE NIE CHCE.OPADAM Z SIŁ I JUŻ A DO TEGO TA MOJA CHOROBA WCIĄŻ Z NIĄ WALCZĘ I MAM NADZIEJĘ,ŻE WRAZ Z TA PRZYSZŁOROCZNĄ WIOSNĄ WYNIESIE SIĘ JUŻ ODE MNIE NA DOBRE...SAMOTNIE MIJA MI TEN WIECZÓR I OCZYWIŚCIE JAKOŚ MELANCHOLIJNIE.NO CÓŻ TAK CHYBA WIDOCZNIE MA BYC...PIJĘ HERBATKĘ ŻURAWINOWO-JABŁKOWĄ.TAKIE CHWILE TZN.Z KUBKIEM HERBATY LUBIĘ WCIĄŻ BARDZO.BARDZO JE SOBIE CENIĘ.TO TAKA MOJA MAŁA ODSKOCZNIA CHOCIAŻBY OD TEJ CIĄGŁEJ GONITWY...NO A MOŻE MACIE OCHOTĘ NAPIC SIĘ ZE MNĄ HERBATY?JAK TAK...TO OCZYWIŚCIE ZAPRASZAM!!!:-)U MNIE TEGO NAPOJU JEST ZAWSZE POD DOSTATKIEM TAKŻE STARCZY DLA KAŻDEGO.:-)DLA PEWNEJ DUSZYCZKI TAKŻE BLOGOWEJ DROGIEJ J.PRZYGOTUJĘ KAWKĘ BO ONA BARDZIEJ KAWOSZKĄ JEST NIŻ HERBACIARĄ...DZISIAJ MIJA MIESIĄC OD MOICH URODZIN.NA KTÓRYCH POJAWIŁ SIĘ TAKŻE MÓJ TOMUŚ.:-)))DZIĘKI NIEMU MIAŁAM OKAZJĘ BYC W TYM DNIU PORAZ PIERWSZY W SKLEPIE HOME&YOU.:-)))BARDZO FAJNY TEN SKLEP TYLKO,ŻE DO TANICH NIE NALEŻY NO ALE RAZ,DWA CZY NAWET TRZY RAZY W ROKU MOŻNA SOBIE ZASZALEC ROBIĄC TAM JAKIŚ FAJNY ZAKUP.:-)NA ZAKUPY W TYM SKLEPIE PIENIĄŻKI DOSTAŁAM OD TOMUSIA NO I Z NAMI Z POWROTEM DO ZŁOTOWA PRZYJECHAŁY NOWY KUBEK I LAMPION.:-)))20 PAZDZIERNIKA MÓJ BLOG OBCHODZIŁ ROCZEK.TYM NAJWIERNIEJSZYM DUSZYCZKOM Z CAŁEGO GO SERCA DZIĘKUJĘ,ŻE MIMO UPŁYWAJĄCEGO CZASU SĄ ZE MNĄ WCIĄŻ.:-)))ALUNIU TOBIE TO JESTEM WCIĄŻ WDZIĘCZNA ZA POMOC W REALIZACJI TEGO MOJEGO BLOGA.:-***GDYBY NIE TY...TO WIESZ...ŻYŁABYM CICHO I SKROMNIE.W SUMIE CAŁY CZAS TAK SOBIE ŻYJĘ A MIAŁAM NA MYŚLI,ŻE GDYBY TEN BLOG NIE POWSTAŁ TO ŻYŁABYM JESZCZE BARDZIEJ CISZEJ I SKROMNIEJ.:-)NO NIC TO ZAKOŃCZĘ JUŻ DZIŚ TE MOJE BAZGROŁKI...ALE FAJNIE MÓC PISAC DO WAS I DLA WAS I NIE TYLKO TE WPISY TU NA BLOGU ALE SMS,E-MAIL ITP.TEŻ.:-)))POZDRAWIAM WSZYSTKIE DUSZYCZKI CZYTAJĄCE I TEN WPIS BARDZO GORĄCO I ŻYCZĘ WAM CAŁY OGROM CIEPŁA,DOBROCI I SERDECZNOŚCI.MAJĄC TE WSZYSTKIE RZECZY NA CODZIEŃ TZN.DOZNAJĄC ICH TO TAKI RAJ NA ZIEMI.:-)))ZGODZICIE SIĘ ZE MNĄ???NO NIC TO DOBRANOC!!!ŻYCZLIWIE WAS PRZYTULAM!!!AnulkA.

4 komentarze:

  1. Anulko witaj;-))))))))))))))Nie martw się już połowa listopada;-)))Juz niedługo grudzień;-)))szkoda kochana ze nie pokazałaś zdjęć Swoich zakupionych zdobyczy.Tez bardzo lubię ten sklep choć masz racje ,ze do tanich to on nie należy. POZDRAWIAM I ŚCISKAM NAJCIEPLEJ JAK POTRAFIĘ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. HIP,HIP.HURRRA!!!!:-)))MACIEJKA KOCHANA SIĘ ODEZWAŁA!!!:-)))OGROMNIE SIĘ CIESZĘ.:-)))WITAJ KOCHANA MACIEJKO!NIE MOGĘ WSTAWIAC ZDJĘC NA RAZIE BO ŁADOWARKA MI SIĘ ZEPSUŁA OD TEGO TEL.W KTÓRYM ZDJĘCIA PRZEZ BLUETOOTH MOGĘ PRZERZUCAC NA KOMPUTER.:-(MUSZĘ ZAKUPIC NOWĄ ŁADOWARKĘ KONIECZNIE.I TO W TYM ROKU JESZCZE.A KUBECZEK Z HOME&YOU TO TAKI NIE MAŁY I MA KOLOROWE PASKI W KOLORZE M.IN.FIOLETOWYM,CZERWONYM A LAMPION JAK SŁUŻY TYLKO JAKO DEKORACJA TO WYDAJE SIĘ BYC SREBRNYM NO A JAK PALĘ W NIM ŚWIECZUSZKĘ TO STAJE SIĘ ZŁOTY.:-)POZDRAWIAM SERDECZNIE I ŚCISKAM KOCHANĄ MACIEJKĘ!!!:-***A...

    OdpowiedzUsuń
  3. Anulku:* to ja jadę na...kawkę do Ciebie:* i cieszę się z Twoich małych radości...

    OdpowiedzUsuń
  4. To świetnie Juleńko i...czekam!!!:-)))

    OdpowiedzUsuń