niedziela, 23 grudnia 2012

KOTEK ZNALEZIONY W INTERNECIE. :-) NIE MOGŁAM GO NIE PRZYGARNĄC I OD DZIŚ BĘDZIE ZDOBIŁ MÓJ BLOG. :-)
WITAM BARDZO SERDECZNIE WSZYSTKIE DUSZYCZKI!!!:-D KORZYSTAJĄC Z INTERNETU MOJEGO UKOCHANEGO (MÓJ NIESTETY JAKIŚ CZAS TEMU SIĘ SKOŃCZYŁ) PRAGNĘ ŻYCZYC WSZYSTKIM DUSZYCZKOM BEZ WYJĄTKU ZDROWYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA PEŁNYCH MAGII,MIŁOŚCI,WSZELKIEJ DOBROCI I NADZIEI A TAKŻE WEWNĘTRZNEGO CIEPŁA ABYŚMY JE PRZELEWALI NA NASZYCH NAJBLIŻSZYCH I OD NICH TO CIEPŁO TEŻ OTRZYMYWALI...NIBY TAK NIE WIELE A JEDNAK WIELE...:-)POZDRAWIAM BARDZO CIEPLUTKO!!!WCIĄŻ PAMIĘTAJĄCA A-nulkA.:-D
MOJA CZERWIONIUTKA LATARENKA ROTERA. :-)

MOJE ULUBIONE SZKLANECZKI DO PALENIA PODGRZEWACZY I KIELICH W KTÓRYM TEŻ UWIELBIAM PALIC PODGRZEWACZE. :-)

NO I MÓJ NAJNOWSZY ANIOŁEK. :-) DOSTAŁAM GO W TYM TYGODNIU NA ŚWIĘTA OD PEWNEJ DOBREJ DUSZY. :-) JOLUŚ DZIĘKUJĘ!!! :-* :-D
MOJE ULUBIONE ŚWIECZNIKI NIE TYLKO NA TE ŚWIĄTECZNE DNI. :-)

1 komentarz: