czwartek, 27 grudnia 2012

Moja druga z kolei wizyta w sklepie Home&You.:-D

NAJNOWSZE ZDOBYCZE.:-D

:-D :-D :-D


WITAM DUSZYCZKI!!!:-)))MOJA DZISIEJSZA WIZYTA W SĄSIEDNIM MIEŚCIE PIŁA ZAOWOCOWAŁA M.IN.KOLEJNĄ DRUGĄ Z KOLEI WIZYTĄ W SKLEPIE HOME&YOU.:-D A TAM NIESPODZIANKA;50 % OBNIŻKA CEN.:-))) OCZYWIŚCIE NIE WRÓCIŁAM Z PUSTYMI ŁAPKAMI.ZA TOMASZKOWE PIENIĄŻKI KTÓRE DOSTAŁAM ZNÓW NA ZAKUPY W TYM SKLEPIE KUPIŁAM SOBIE KUBECZEK KTÓRY W RZECZYWISTOŚCI KOSZTOWAŁ 11 ZŁ.A DZIŚ ZAPŁACIŁAM ZA NIEGO 7.70.Z RACJI,ŻE WCIĄŻ MARZY MI SIĘ W POSIADANIU CAŁY BIALY KUBEK NO I NIE MAŁY OCZYWIŚCIE KUPIŁAM SOBIE NA POCIESZENIE TEN Z FIOLETEM KTÓRY TEŻ  UWIELBIAM.DOBRZE,ŻE ŚRODEK TEGO KUBECZKA JEST BIAŁY.:-)KUPIŁAM TEŻ SOBIE ŚWIECZNIK NA PODGRZEWACZ TAK ZWANĄ MINIATURKĘ.TEŻ KOSZTOWAL 11 ZŁ.A JA DAŁAM ZA NIEGO 5.50.NIE WIEM CZY JUŻ WAM WSPOMINAŁAM ALE POSIADAM NIE MAŁĄ JUŻ KOLEKCJĘ TAKICH ŚWIECZNIKÓW MINIATUREK.KSZTAŁTY TYCH ŚWIECZNIKÓW MAM RÓŻNE NP.SERDUSZKA,KWIATKI NAWET ŻÓŁWIKA MAM.:-)OCZY ZE ZDZIWIENIA WYSZŁY BY KAŻDEMU KTO BY TYLKO ZOBACZYŁ TE MOJE ŚWIECZNICZKI.:-))) DUSZYCZKI POZDRAWIAM GORĄCO WAS NO I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2013 ROKU WAM ŻYCZĘ Z RACJI,ŻE I MOJEMU UKOCHANEMU KOŃCZY SIĘ  JUŻ INTERNET A JA NIE WIEM KIEDY BĘDĘ SIĘ TU ZNÓW MOGŁA POJAWIC...ZDRÓWKA,ZDRÓWKA I JESZCZE RAZ ZDRÓWKA!!!PRZESYŁAM MOC UŚCISKÓW WAM!!!ZAWSZE PAMIĘTAJĄCA AnulkA.:-)))

1 komentarz:

  1. Anulko Tobie tez zdrówka zdrówka i może i ja popędzę do sklepu i sobie sprawie jakąs przyjemność!!!!!")Buziaki!

    OdpowiedzUsuń