środa, 26 grudnia 2012

Niby nie wiele a jednak tak wiele...:-D

AGUSIOWA KARTKA.:-)JAK DLA MNIE ŚLICZNA W SWOJEJ PROSTOCIE...:-)
WITAM WSZYSTKIE DUSZYCZKI!!!:-)PRAGNĘ DZIŚ Z CAŁEGO SERDUSZKA PODZIĘKOWAC ALUNI ZA TO,ŻE WCZORAJ DO MNIE ZADZWONIŁA.:-*ALUNIU TWÓJ TELEFON SPRAWIŁ MI OGROMNĄ RADOŚC.:-D PRAGNĘ TEŻ BARDZO PODZIĘKOWAC AGUSI ZA CUDOWNĄ KARTECZKĘ.:-* (DOPIERO DZIŚ JĄ WYCIĄGNĘŁAM ZE SKRZYNKI.)AGUŚ TY TEŻ SPRAWIŁAŚ MI OGROMNĄ RADOŚC.:-D SŁOWO ''DZIĘKUJĘ'' KIERUJĘ TEŻ DO WSZYSTKICH KTÓRZY DROGĄ SMSOWĄ NADESŁALI MI ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE.:-*** DOBRZE JEST WIEDZIEC,ŻE NIE JEST SIĘ SAMEMU I ŻE TYCH PARĘ OSÓB ZE MNĄ JEST MYŚLAMI TAKŻE W ŚWIĄTECZNY CZAS...:-D CIESZY MNIE TO BARDZO KOCHANE DUSZYCZKI NO I OCZYWIŚCIE ZAWSZE JAKOŚ WZRUSZA BO NIBY TAK NIE WIELE A JEDNAK TAK WIELE.:-D BYNAJMNIEJ DLA MNIE.CHOROBA NIE ODPUSZCZA.TYLE DOBREGO,ŻE NIE MAM GORĄCZKI.WCZORAJ MIAŁAM JEDYNIE STAN PODGORĄCZKOWY.NO ALE MIĘSNI WCIĄŻ BOLĄ,SZCZEGÓLNIE W CAŁYM KRĘGOSŁUPIE MNIE ŁUPIE NO I JAKIEŚ NUDNOŚCI CHWILAMI MAM... ECH...NIE WIEM ALE TO CHYBA JAKIŚ WIRUS?!POZDRAWIAM BARDZO CIEPLUTKO WAS KOCHANE DUSZYCZKI!!!WSZYSTKIEGO DOBREGO!!!PAMIĘTAJĄCA A-nulkA.:-)))
A TU...ZADUMANY MÓJ KICIUŚ...:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz