sobota, 1 grudnia 2012

Pozdrawiam serdecznie Szczecin!:-D

Witam serdecznie wszystkie duszyczki w ten pierwszy dzień grudnia.(W sumie prawie już wieczór.)A może i wieczór jak kto woli w końcu i tak już jest ciemno na dworzu...Piszę dziś ten wpis z myślą o pewnej(tu poznanej)kochanej A...Ale nie Alicji od razu zaznaczam.:-)Ale ta pewna A.też jest kochana,wrażliwa i wogóle jest super...:-)Już dziś chciałam Jej z całego serduszka życzyc wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się Jej Urodzin.Kochana A.cieszę się,że i Ciebie tu poznałam i że trwasz tak dzielnie przy mnie tu na moim blogu.:-)Jesteś i poza blogiem za co Ci bardzo dziękuję.:-)Słoneczko dużo zdróweczka,radości tych małych i tych dużych no i powodzenia w życiu.A i cały ogrom miłości też i ciepła...Także spełnienia marzeń!I tego wszystkiego czego sama sobie życzysz szczerze życzę Ci...Kwiatki prześlę inną drogą.:-)Kochana A.specjalnie nie zdradzam Twojego imienia bo jestem bardzo ciekawa czy domyślisz się,że te życzenia są dla Ciebie...:-)Ściskam i pozdrawiam szczególnie ciepło.Dziękuję,że też jesteś i że tak cudnymi barwami jak;dobroc i życzliwośc malujesz mój świat.:-)Jeszcze lepiej niż w serialu Barwy szczęścia.;-D Zawsze pamiętająca Ja czyli też A.:-)

2 komentarze:

  1. tadam tadam to dla mnie!!!!!Jeny kochana ale się wzruszyłam1!!!!:)po prostu nie wiem co powiedzieć...tylko mogę dziękuję!!!!!I ściskam Cię najmocniej jak umiem!!!!!!!!!!!jesteś wspaniała!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. BRAWO AGUSIA NO I JASNE,ŻE TE MOJE ŻYCZONKA SĄ DLA CIEBIE...:-D BARDZO PROSZĘ CHOC TAK NAPRAWDĘ TO NIE MA ZA CO...:-)BUZKA SŁONECZKO!:-)

    OdpowiedzUsuń