czwartek, 3 stycznia 2013

:-)))

WITAM WAS DROGIE DUSZYCZKI W TYM NOWYM 2013 ROKU I GORĄCO POZDRAWIAM!!!:-)
ŻYCZĘ WAM RADOŚCI KTÓRA DOSTRZEGA PIĘKNO MAŁYCH RZECZY...
NADZIEI KTÓRA NIE GAŚNIE GDY MARZENIA SĄ ZBYT DALEKIE,POKOJU KTÓRY KOI,WIARY KTÓRA DAJE OPARCIE...
SAMYCH DOBRYCH CHWIL ŻYCZĘ WAM W TYM NOWYM 2013 ROKU!!!
ROK 2012 JAK DLA MNIE OBFITOWAŁ W CHOROBY.MAM NADZIEJĘ,ŻE W TYM 2013 ROKU WSZELKIE CHOROBY BĘDĄ MNIE OMIJAC...
KUPIŁAM SOBIE PIERWSZĄ JUŻ HERBATĘ W TYM NOWYM 2013 ROKU.:-)
MYŚLĘ,ŻE WCALE NIE BYLE JAKĄ.:-)
CZY WŚRÓD WAS DUSZYCZKI JEST JAKAŚ DUSZA CO TEŻ BARDZO LUBI HERBATĘ CZARNĄ AROMATYZOWANĄ DILMAH???
DO TANICH TA HERBATA SIĘ NIE ZALICZA ALE JA MYŚLĘ,ŻE MIAŁAM TO SZCZĘŚCIE KUPIC JĄ DZIŚ DOŚC TANIO...
ZAPŁACIŁAM 5 ZŁ.I 49 GR.
DROGO CZY NIE DROGO?
JAK WY MYŚLICIE???
WZIĘŁAM Z AROMATEM TRUSKAWKI.:-)
MAM KILKA ULUBIONYCH Z TYCH HERBAT TEŻ ALE NIE BĘDĘ PISAC JAKIE TO BO PO CO MAM WAS ZANUDZAC???!!!
MAM DO WAS JESZCZE JEDNO PYTANIE (ALE ZAPEWNE ZA DUŻO Z WAS MI NIE ODPOWIE...)
OTÓŻ JAKA JEST WASZA (MOŻE BYŁA KIEDYŚ TAM)  NAJLEPSZA KAWA JAKĄ PIŁYŚCIE???
JA TAKĄ MAM OBECNIE.:-)JEST TO KAWA MIELONA ARABICA O SMAKU CYNAMONOWO-POMARAŃCZOWYM.:-)
PYCHOTKA MÓWIĘ WAM TYLKO SZKODA,ŻE JUŻ MI SIĘ KOŃCZY...:-P
A DRUGA TO JACOBS ZIELONA W WERSJI ROZPUSZCZALNEJ Z SYROPEM AMARETTO.:-)
(AGUŚ DZIĘKUJĘ:-*)
CZEMU DZIĘKUJĘ AGUSI???
BO GDYBY NIE ONA TO NIE SKUSIŁABYM SIĘ NA TEN SYROP.
A TAK SIĘ SKUSIŁAM NO I NIE ŻAŁUJĘ.:-)
SYROP TEN SMAKUJE REWELACYJNIE.:-P
NO I KOŃCZĘ JUŻ TEN WPIS...
MAM NADZIEJĘ,,ŻE NIKOGO ON NIE ZANUDZIŁ?!:-(
TRZYMAJCIE SIĘ CIEPLUTKO NO I ŻYCZĘ WAM TEŻ O KAŻDEJ PORZE DNIA I WIECZORU BY WAM WASZA HERBATKA I KAWKA TEŻ SMAKOWAŁA...:-)POMYŚLCIE TAM CZASEM O MNIE...

Dodaj napis
ZAWSZE PAMIĘTAJĄCA - AnulkA. :-)))

1 komentarz:

  1. Cześć Anulko kochana ! Dawno mnie u Ciebie nie było, teraz nadrabiam zaległości. Mi najbardziej smakuje kawka rozpuszczalna Nescafe Espresso. Polecam Ci gorąco.
    uściski
    Edyta

    OdpowiedzUsuń