sobota, 5 stycznia 2013

Moja dzisiejsza wizyta w Pepco i 50% wysprzedaż.:-)

OSŁONKA NA ŚWIECZUSZKĘ,ZAMIAST 14.99 ZAPŁACIŁAM 9.99 ZŁ.I  SREBRNY PTASZEK KTÓRY KOSZTOWAŁ NORMALNIE TZN.9.99.:-)

STRASZNIE PODOBAJĄ MI SIĘ BIAŁE CERAMICZNE PTASZKI.Z RACJI,ŻE GDZIE TYLKO JE U MNIE ZOBACZĘ TO SĄ BARDZO DROGIE (W JEDNEJ KWIACIARNI WIDZIAŁAM NAWET PO 15 I 20 ZŁ)CO MNIE PRZERAŻA.:-(NA POCIESZENIE WZIĘŁAM SOBIE SREBNEGO I O WIELE TAŃSZEGO(LUBIĘ NIEKTÓRE DODATKI W KOLORZE SREBRA TEŻ.)MÓWIĘ WAM,ZAKOCHAŁAM SIĘ W TYM PTASZKU.;-)





POZDRAWIAM GORĄCO WSZYSTKIE DUSZYCZKI!!!BUZKI DLA ALUNI,ASIUNI,AGUSI,MIRECZKI ORAZ JULECZKI!!!DZIĘKUJĘ WAM KOCHANE ZA PAMIĘC!!!:-* :-* :-* :-* :-*

1 komentarz:

  1. Anulko, cudny ten ptaszek... Zachorowałam na niego. Dobrze że u mnie w mieście też jest Pepco, jutro pójdę sprawdzić czy są jeszcze te ptaszki :-)

    Edyta

    OdpowiedzUsuń