piątek, 4 stycznia 2013

Witam!
Z racji,że nie dostałam nic na Gwiazdkę dostałam dzisiaj od mamci pieniążki za które miałam sobie kupic co chcę.
No i kupiłam...
Wszystko to pokazuję na zdjęciach.
Podobne świeczniki miałam okazję zobaczyc na niektórych blogach i tym sposobem zachorowałam też na taki.
Czekał na mnie ponad miesiąc w sklepie a może i nawet trochę więcej...
Dobrze,że Nikt się na niego nie skusił.;-)
Kurcze,że też świeczniki specjalnie na mnie czekają w sklepie...;-)
Ja to jednak mam dobrze.:-)
A to,że jestem istotą o wrażliwym węchu i smaku to kawka,herbatka i kadzidełka też muszą byc a jakże...:-)
Dzięki tym moim wrażliwym zmysłom szary dzień może byc pełen nadzwyczajnych doznań zarówno smakowych jak i zapachowych też...
Wystarczy miła i jakże kojąca woń róży a czuję się jakbym była w prawdziwym różanym ogrodzie.:-)
Albo pijąc tak smakowitą kawkę czuję się jakbym była w jednej z najlepszych na świecie kawiarni.:-)
Wystarczy mi tak naprawdę nie wiele bym mogła dosięgnąc nieba czując się przy tym jak w raju.:-)
Wszystkie duszyczki pozdrawiam cieplutko życząc dobrego weekendu i raju właśnie takiego na ziemi bo droga do niego jak sami widzicie jest bardzo prosta...:-)

A n u l k A...
ŚWIECZNIK...:-)TAKI Z MOJEJ MIŁOŚCI DO RZECZY PIĘKNYCH W SWOJEJ PROSTOCIE...:-)

MÓJ RAJ NA ZIEMI.:-)

6 komentarzy:

  1. no kochana poszalałaś , oj poszalałaś z tymi prezencioszkami.Jest wszystko to co lubisz Anulko.To teraz sie mozesz rozkoszowac smakiem i zapachem. Ja niedawno wróciłam z pracy i juz nie mam na nic siły ,oczywiscie siłe na buszowanie po blogach znajduję;-)))Powiedz mi kochana gdzie kupiłaś taka kawe o jakiej piszesz w poprzednim poscie ( aromatyzowaną?) pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. święcznik wymiata, jakby Ci zginął szukaj go u mnie :-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ta kawa to faktycznie musi być rewelacja:))) na zdróweczko, Anulku:*** i dziękuję że byłaś u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ JULEŃKO NO I TA KAWKA REWELACJA FAKTYCZNIE...:-)REWELACJA-WARIACJA!!!:-)

      Usuń