poniedziałek, 7 stycznia 2013

Znowu coś nowego. :-)



Witam duszyczki!!!:-)
Z racji,że marzył mi się cały biały kubek to dziś skuszona jego niską ceną (5 zł.) zakupiłam sobie ten który widnieje na zdjęciu powyżej.
Jest dośc wysoki przez to też dośc pojemny chyba no ale to jego ucho potrzebuję troszkę czasu by się do niego przyzwyczaic.:-)
Kawę którą w nim piłam niedawno piło mi się nawet nie najgorzej i jakoś nic mnie w tym uszku nie denerwowało.:-)
Uśmiechałam się także myślę,że będzie ok.:-)
Ale to nie jest chyba jeszcze kubek tak do końca moich marzeń.:-)
Dzisiaj będąc też w Rossmannie zakupiłam sobie (pierwszy raz) kadzidełka stamtąd jedno opakowanie.
Wzięłam tak z ciekawości bo jestem ciekawa jakie są tzn.czy pachną czysto danym zapachem czy czuc w nich coś podobnego do zapachu dymu tytoniowego który aż dusi nieraz.:-(
Tak bez palenia pachną nieziemsko.
Zapaszek lekko słodki i kojący jak lubię.:-)
Czy ktoś z Was używał już może te kadzidełka z Rossmanna?
Wiecie co?!
Jestem bardzo zadowolona z tego mojego świecznika - kaganka.:-D 
Życzę dobrego wieczorku Wam no i pozdrawiam Was duszyczki gorąco!!!
A n u l k a.

9 komentarzy:

  1. Kubek śliczny:) Podoba mi się:)Ślę styczniowe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję także za dzisiejsze odwiedzinki!:-)Jest mi bardzo miło.:-)Pozdrawiam cieplutko!:-)

      Usuń
  2. witajk :) dziękuję, za odwiedzinyna moim blogu :) 'mówmy' sobie po imieniu ;) miło mi jestem Monika :) fajny ten kubełek i cena przyjazna :) a co do poprzedniego Twojego posta to dobrze, że wspomniałaś, iż te świeczniki z pepco są na przecenie bo ja tez go chcę tylko 15 zł to trochę za drogo w porownaniu z innymi fajniejszymi rzeczami które tam oferują :) ale jak jest przecena to polecę jutro do swojego pepco :D :D :D

    Pozdrawiam,
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. WITAJ MONIŚ!:-)RÓWNIEŻ DZIĘKUJĘ ZA TWOJE ODWIEDZINKI NA MOIM BLOGU;:-)BĘDĘ SIĘ BARDZO CIESZYC JEŚLI I TY TEŻ BĘDZIESZ POSIADAŁA TEN ŚWIECZNIK Z PEPCO!:-)POZDRAWIAM CIEPLUTKO!!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I kubek, i kaganek podobają mi się. Białe, proste - i własnie dlatego mi się podobają! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. WITAM.:-)CZYLI DLA NAS OBY DWÓCH PIĘKNO ZNAJDUJE SIĘ W PROSTOCIE...:-)CIESZY MNIE BARDZO TEN FAKT.:-)POZDRAWIAM CIEPŁO I DZIĘKUJĘ ZA DZISIEJSZE ODWIEDZINKI NA MOIM BLOGU.:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. o kaganek to bym Ci skradła...:)buziaki kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupki Aniu ! Brawo !
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Edytka także za wcześniejsze komentarze i pozdrawiam serdecznie!:-)Fajnie,że też się tu pojawiłaś.:-D

    OdpowiedzUsuń