sobota, 30 marca 2013

:-)



WITAM CIEPLUTKO DUSZYCZKI!:-)
11 MARCA ZOSTAŁAM WYRÓŻNIONA PRZEZ ASIULKĘ Z WRZOSOWEJ POLANY.
KOCHANA JESZCZE RAZ BARDZO DZIĘKUJĘ CI ZA WYRÓŻNIENIE.:-*
SAMA NIE WIEM CZY KOGOŚ ZASKOCZĘ TYM CO NAPISZĘ O SOBIE NO ALE SPRÓBUJĘ.
A WIĘC:

1.
MAJĄC 6 LAT ZAPALIŁAM SWOJEGO PIERWSZEGO PAPIEROSA.NA SZCZĘŚCIE BYŁ TO PIERWSZY I ZARAZEM OSTATNI ZAPALONY PAPIEROS W MOIM ŻYCIU.:-)
2.
JAKO,ŻE JESTEM KOBIETĄ TO NIGDY ALE NAPRAWDĘ NIGDY SIĘ NIE MALUJĘ I DOBRZE MI Z TYM.:-)
3.
DOPIERO OD 13 LAT SMAKUJĘ BLOKOWE ŻYCIE.OD URODZENIA AŻ DO PRAWIE 18-GO ROKU ŻYCIA MIESZKAŁAM W DOMKU JEDNORODZINNYM.
4.
JAKO,ŻE JETEM RODZONĄ CÓRKĄ ZAWODOWEJ KUCHARKI TO JA GOTOWAC NIE LUBIĘ.A CZY POTRAFIĘ?CIII...NO COŚ TAM CHYBA UMIEM.:-)DO KOŃCA TEGO NIE WIEM.:-)ZRESZTĄ NIE MNIE TO OCENIAC.
5.
UWIELBIAM SPACERY I TO TAK,ŻE WOGÓLE NIE JEŻDŻĘ ROWEREM.BA!NAWET GO NIE POSIADAM.:-)
6.
JAKO MAŁA DZIEWCZYNKA TYLKO NIE PAMIĘTAM JUŻ ILE KILKULETNIA MIAŁAM ZAPAŁY FRYZJERSKIE I TO TAKIE,ŻE SAMA SOBIE OBCIĘŁAM GRZYWKĘ.STRASZNIE KRZYWO COPRAWDA NO ALE JAKŻE DUMNA BYŁAM Z TEGO FAKTU.:-)
7.
NIE CIERPIĘ SPAC W PIŻAMIE.ZA TO KOCHAM WSZELKIE KOSZULKI NOCNE.:-)

UFFF...NO I DOTRWAŁAM DO KOŃCA.:-)JA TEŻ JAKO JEDNĄ WYRÓŻNIĘ PANIĄ MAŁGOSIĘ Z BLOGA '' PENINIA ART.''
POZDRAWIAM CIEPLUTKO!

ANULKA.

4 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo serdecznie ,miło mi :))

    Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    przepełnionych wiarą, nadzieją i miłością.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół
    oraz wesołego "Alleluja".

    Wszystkiego dobrego życzy Gosia

    Peninia♥♥♥
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie za życzenia.:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochan spokojnego świetowania Ci życzę!!!!Alleluja!I gratuluję szczerze wyróżnienia!!!!:)Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. A dziękuję bardzo Aguś no i
    również spokojnego świętowania życzę!Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń