piątek, 1 marca 2013

Same przyjemności.:-)

JULEŃKO DZIĘKUJĘ,DZIĘKUJĘ,DZIĘKUJĘ KOCHANA!!!:-*:-*:-*

HIACYNTEK W JAKŻE ORGINALNEJ OSŁONCE.;-)

KAWKA KOKOSOWO-MIĘTOWA.KTOŚ CHĘTNY TO ZAPRASZAM!!!:-)
WITAM DUSZYCZKI!:-)PRAGNĘ WAM DZIŚ POKAZAC ŚLICZNY NASZYJNIK O KTÓRYM WCZORAJ PISAŁAM.ZOBACZCIE TEŻ MOJEGO HIACYNTA.JESZCZE NIE ZAKWITŁ NO ALE MAM NADZIEJĘ,ŻE JUŻ NIEDŁUGO BĘDĘ CIESZYC OCZKA JEGO PIĘKNYM RÓŻOWIUTKIM KWIECIEM I NOSEK PIĘKNYM I JAKŻE WYRAZNYM ZAPASZKIEM...:-)W TAMTYM ROKU (DRUGI RAZ Z KOLEI)TEŻ MIAŁAM HIACYNTA TYLE,ŻE BIAŁEGO.BYŁ PO PROSTU PIĘKNY NO TEN JEGO ZAPACH...:-)ACH...ODLECIEC MOŻNA.:-)PIJĘ SOBIE WŁAŚNIE KAWKĘ MIELONĄ O SMAKU KOKOSOWO-MIĘTOWYM Z MLECZKIEM.TEN KUBECZEK NABYŁAM JAK BYŁAM PIERWSZY RAZ W HOME&YOU.TEŻ GO BARDZO LUBIĘ CHOCIAZBY ZA JEGO NIE AŻ TAKĄ MAŁĄ POJEMNOŚC.:-)PRZYZNAM,ŻE HUMOREK MAM DZIŚ NIE NAJLEPSZY.;-(MOŻE JAK WYPIJĘ TĄ KAWUSIĘ POPRAWI MI SIĘ ON CHOC TROSZKĘ...DUSZYCZKI ŻYCZĘ WAM DOBREGO WEEKENDU ORAZ DUŻO SŁOŃCA ABYŚCIE MIELI GO W SOBIE I WOKÓŁ SIEBIE.NIECH JUŻ WAM BĘDZIE WIOSENNIE.:-)UŚCISKI.AnulkA.

6 komentarzy:

  1. Śliczny wisiorek. Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie. Udanego weekendu, a przede wszystkim zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  2. zycze szybciutkiej poprawy humoru :) hiacynty, dobra kawka i slonko na pewno pomoga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anulko, i znowu ktoś kto Cię bardzo lubi dał dowód na to. Ty to masz szczęście ;)
    Hiacynt ma przepiękną osłonkę, wprost na pyszną kawkę ;)
    Ściskam Cię mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  5. A no mam szczęście moja kochana i to wielkie...:-)Hiacynt mój wypuścił dziś już pierwsze kwiatki.:-)A ta osłonka Jego to kubeczek nabyty dawno już w Pepco.Nie używam go już do picia bo strasznie mi się porysował w środku i nie ładnie to wygląda.:-(Również mocno ściskam Cię Aluniu!:-*

    OdpowiedzUsuń