środa, 3 kwietnia 2013

GDZIE JESTEŚ PANI WIOSNO???






WITAM!
ZA TAKĄ WIOSNĄ TĘSKNI WIĘKSZOŚC Z NAS...:-(
TA TEGOROCZNA TO SZKODA GADAC WOGÓLE.:-(
POSTANOWIŁA NAM DOKOPAC I TYLE.
JA ROBIĘ JEJ DZIŚ NA PRZEKÓR I WSTAWIAM ZDJĘCIA O WIELE PIĘKNIEJSZEJ WIOSNY KTÓRA MIAŁA MIEJSCE U MNIE W 2008 ROKU.:-)
JAK DLA MNIE TO BYŁA TO NAJPIĘKNIEJSZA WIOSNA Z CAŁEGO MOJEGO ŻYCIA.:-D
NIGDY NIE ZAPOMNĘ TEJ SOCZYSTEJ ZIELENI JAK I TEGO BLASKU BŁĘKITNEGO NIEBA KTÓRYM UPAJAŁAM SWOJE OCZKA.:-)
TO BYŁ TAKI RAJ NA ZIEMI DO KTÓREGO CZĘSTO WRACAM WSPOMNIENIAMI.
TEJ PIĘKNEJ WIOSNY DANE MI BYŁO PORAZ PIERWSZY ZOBACZYC SIĘ Z MIŁOŚCIĄ MOJEGO ŻYCIA.:-D
AŻ TRUDNO MI UWIERZYC,ŻE OD TEGO WYJĄTKOWEGO WYDARZENIA JESZCZE W TYM MIESIĄCU BĘDZIE MIJAC  5 LAT.
GDYBY NIE TOMASZEK I JEGO WRAŻLIWOŚC NA UROKI PIĘKNYCH KRAJOBRAZÓW TO TYCH ZDJĘC BY NIE BYŁO.:-)
POZDRAWIAM WAS DUSZYCZKI BARDZO CIEPLUTKO I ŻYCZĘ WAM JAK NAJMILSZYCH TYCH KWIETNIOWYCH DNI I OBY TAKA WIOSNA JAK NAJSZYBCIEJ DO NAS WSZYSTKICH NADESZŁA.
TAK JAK MY POTRZEBUJEMY MIŁOŚCI I PRZYJAZNI NA CODZIEŃ TAK NASZ SWIAT POTRZEBUJE TERAZ CIEPŁA I WIOSNY.
DOŚC TEJ ZIMY!
PANI WIOSNO CZEKAMY TERAZ NA CIEBIE I OBYŚ PRZYSZŁA DO NAS JAK NAJPRĘDZEJ...!!!


                               ANULKA...

5 komentarzy:

  1. Anulko piękna wiosna i to na fotce i we wspomnieniach...życzę Wam wiele jeszcze takich wiosenek!!!:)Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy Aguś.:-))Buziaczki kochana.:-***

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ja tez tesknie za taką zielenią;-)))Anulko przesle Ci zdjecia ptaszków jak bede w domciu bo teraz jestem na wyjezdzie;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze kochana,rozumiem i czekam...Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anulku, co za wiosna!!!życzę Ci takiej wiosny zawsze w Twoim serduszku:*** no i mam nadzieję że u Ciebie w końcu słonecznie i cieplutko:))) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń