piątek, 28 czerwca 2013

Letni czas...

Dobry wieczór!
Jakoś tu smutno i cicho ostatnio...:-(
Wrażenie mam takie jakieś,że jestem tu zupełnie sama.
Brak mi Was i tych waszych komentarzy.
Siedzę właśnie przy moim laptopie (już nie komputerze)
i popijam sobie herbatkę żurawinowo-ananasową.
Jestem na waszych blogach bardzo często choć też nie wstawiam żadnych komentarzy bo jakoś tak słów mi brak...
Większość z Was to zdolne kobietki które z osobna podziwiam.
Tyle macie zawsze do pokazania co budzi we mnie ogromny zachwyt.
Ja niestety jestem mało twórczą osobą i nic tak nie tworzę
oprócz wierszy...
Ale nie piszę już ich tak często jak kiedyś.
Od jutra wszystkie dzieciaczki (także moich blogowych koleżanek) mają wakacje w tym (mój siostrzeniec Łukasz też) którym i Jemu z całego serca życzę udanych wakacji.
Oby te wakacje dostarczały Wam niesamowitych wrażeń!
Pogody sprzyjającej zarówno tej w serduszkach jak i tej na dworzu.:-)
Nam dorosłym życzę pięknego weekendu oraz słońca takiego na niebie i w naszych sercach!
Pozdrawiam bardzo ciepło! A N i A.






 


P.s.Pragnę zaznaczyć,że wszystkie zdjęcia zamieszczone pod dzisiejszym wpisem są autorstwa mojego ukochanego Tomaszka.
To jest Jego działeczka (w mieście w którym mieszka.)

3 komentarze:

  1. Ale śliczne kwiatki.
    Jej! To faktycznie już wakacje. A ja mam tyle roboty, że nie zauważyłam...
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  2. Anulku, jesteśmy...tylko ciągle w rozjazdach i czasu troszkę mniej:) ale bywamy, czytamy:) dobrze że jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjecia z dzialki nawet calkiem calkiem...brawo..

    OdpowiedzUsuń