wtorek, 4 czerwca 2013

''Fioletowy Anioł.''

Drogie duszyczki.:-)
Pragnę Was poinformowac iż mój blog zmienia od dziś swoją nazwę.Z ''Anulkowy Świat'' na ''Fioletowy Anioł.
Pozdrawiam ciepło i życzę Wam samych cudownych tych reszty czerwcowych dni.
Nie ma mnie tu ostatnio gdyż mój komputer odmówił posłuszeństwa a że jest u mnie mój połówek i kradnąc mu Jego laptopa ;-) powstał ten o to dziś wpis...
Myślę,że jakoś usprawiedliwiona jestem.
Przepraszam za milczenie.
Możecie wierzyc lub nie ale bardzo brakuje mi tego blogowego światka w tym też Was duszyczki.:-(
U Was do których też pozwoliłam sobie znów zajrzec jest tak pięknie,kwiatowo i wiosennie no same typowo kobiece cudownosci ujrzec znów mogłam.:-)
A Ja to tak strasznie lubię...:-)
A czy jakaś choc jedna duszyczka tu za mną szczerze tęskni???;-)
No nic żegnam się już z Wami ale myślę,że nie aż na tak długo...
Niech Wam piękne kwiatki wokół pachną,słoneczko beztrosko świeci oraz radośc i nadzieja niech w waszych serduszkach stale gości!!!
Wszystkiego jakże pięknego,dobrego i cudownego życzę Wam!:-)
Wciąż pamiętająca o Was-Ania!




                                 

1 komentarz: