niedziela, 18 sierpnia 2013

Pyszna kawa i uroczy ptaszek.:-)

WITAM!
MOJE NAJNOWSZE KAWOWE ODKRYCIE TO KAWY ROZPUSZCZALNE SMAKOWE DOUWE EGBERTS;WANILIOWA,KARMELOWA I ORZECHOWA.
POSIADAM WSZYSTKIE TRZY.
TRAFIŁAM NA ŚWIETNĄ PROMOCJĘ JAKIŚ JUŻ CZAS TEMU W BIEDRONCE.
KOSZTOWAŁA 12.99 JEDNA A DZIŚ BĘDĄC W INNYM MARKECIE WIDZIAŁAM JĄ ZA NIE CAŁE 19 ZŁ.
PRZYZNAM,ŻE KAWKI TE BARDZO MI SMAKUJĄ.
WŁAŚNIE PIJĘ TĄ KARMELOWĄ DZIŚ WYJĄTKOWO Z ODROBINĄ ŚMIETANKI I JEDNĄ ŁYŻECZKĄ BIAŁEGO CUKRU.
WOLĘ BRĄZOWY NO ALE NIE MAM OBECNIE GO W DOMKU.
CUKIER BRĄZOWY BARDZIEJ PASUJE MI DO CIEPŁEGO NAPOJU JAKIM JEST KAWA I SMAKUJE MI TEŻ O WIELE LEPIEJ NIŻ BIAŁY.







W PIĄTEK UDAŁO MI SIĘ ZNÓW BYĆ W HOME&YOU.
PRZYJECHAŁ STAMTĄD DO DOMKU ZE MNĄ OPRÓCZ TOMASZKA :-) PTASZEK W FORMIE CUDOWNEGO ŚWIECZNIKA.
O TO ON;






ZAPRASZAM WSZYSTKICH CHĘTNYCH DO MNIE NA KAWUSIĘ OCZYWIŚCIE TĄ SMAKOWĄ PITĄ W BLASKU ŚWIECZUSZKI NA TYM PTASZKOWYM ŚWIECZNIKU OCZYWIŚCIE.:-)
EFEKT NAPRAWDĘ UROCZY.:-)
POZDRAWIAM SERDECZNIE ŻYCZĄC DOBREGO I OBFITUJĄCEGO W SAME POGODNE DNI I NOCE TEŻ TEGO NOWEGO TYGODNIA WSZYSTKIM SZCZERZE ŻYCZĘ!:-)
BUZIACZKI!
ANIA.

2 komentarze:

  1. Ptaszek jest prześliczny:)
    A tej kawy to jeszcze nie piłam,muszę spróbować -uwielbiam kawę...uwielbiam :)
    Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa. Ciepło na sercu!Uściski i pozdrowienia posyłam Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,witam!:-)Cieszę się bardzo z tego komentarza pozostawionego tu dziś przez Panią Pani Małgosiu.:-D Tymbardziej,że jakoś Nikt nie zostawia u mnie komentarzy ostatnio.Radość wielka,że jednak jest ktoś kto myśli i pamięta tu o mnie jeszcze.Z całego serca dziękuję!Ściskam i kawusię tą szczerze polecam.:-)

    OdpowiedzUsuń