czwartek, 8 sierpnia 2013





WITAM!:-)
CZY TO UPALNE LATO CZY MROZNA ZIMA TO U MNIE WCIĄŻ KRÓLUJE HERBATKA.
WCALE NIE MROŻONA (JAK PRZYSTAŁO NA OBECNĄ PORĘ ROKU.)
A TAKA ZAPARZONA I WAŻNE ŻEBY CIEPŁA BYŁA.
NIEZMIENNIE LUBIĘ I PIJĘ HERBATKĘ MALINOWĄ KTÓRA I O TEJ PORZE ŚWIETNIE SMAKUJE.O DZIWO WCALE SIĘ PO NIEJ NIE POCĘ.MAM JESZCZE ULUBIONĄ TAKĄ MALINOWĄ Z KARDAMONEM NO I LUBIĘ TEŻ BARDZO DZIKĄ ROŻĘ Z MALINĄ.:-)
PRZEPADAM TEŻ STRASZNIE ZA WSZELKIMI CYTRUSOWYMI SMAKAMI HERBAT I OWOCÓW LEŚNYCH.A I JABŁKA TEŻ ORAZ GRUSZKI,ANANASA,WIŚNI,BANANA.OJ,NIE MA CHYBA RACZEJ TAKIEJ CZYSTO OWOCOWEJ HERBATY KTÓREJ BYM NIE LUBIAŁA.
TAK BARDZO PODOBAJĄ MI SIĘ TE ZDJĘCIA POWYŻEJ,ŻE POSTANOWIŁAM I WAM JE POKAZAĆ.ZNALAZŁAM JE PRZYPADKIEM JAK PATRZAŁAM W INTERNET.
POZDRAWIAM SERDECZNIE WSZYSTKIE LUDKI I ŻYCZĘ MOC RADOŚCI ORAZ POGODY DUCHA...NIECH RESZTA TYCH SIERPNIOWYCH DNI OKAŻE SIĘ DOBRA I PIĘKNA.CIESZMY SIĘ KOCHANI NAWET DROBIAZGAMI...
ŚCISKAM I CAŁUJĘ-ANIA.:-)

1 komentarz:

  1. Jesteś cudowną osobą...żyjesz pełnią życia...masz piękne otoczenie wokół siebie...badzo cię lubię i życzę Ci wszystkiego najlepszego...
    Twój Rafał ;)

    OdpowiedzUsuń