czwartek, 19 września 2013

Dla Alicji i Rafała!!!

WITAM SERDECZNIE!:-)

PO DŁUŻSZEJ ZNÓW PRZERWIE WRACAM TU BY OZNAJMIĆ WAM,ŻE OD DZIŚ MAM JUŻ STAŁY INTERNET I TO OZNACZA,ŻE BĘDĘ MOGŁA BYWAĆ TU CZĘŚCIEJ NO I NA WASZYCH BLOGACH KOCHANE TEŻ.:-D

CIESZĘ SIĘ Z TEGO POWODU BARDZO I MAM NADZIEJĘ,ŻE WY TAKŻE BĘDZIECIE SIĘ CIESZYĆ RAZEM ZE MNĄ?!

ALE DO RZECZY...:-)

TEN DZISIEJSZY WPIS CHCIAŁABYM DEDYKOWAĆ KOCHANEJ ALICJI I JEJ (OLABOGA) JUŻ MĘŻOWI RAFAŁOWI.:-D

MOI DRODZY WPIS TEN MIAŁ POWSTAĆ W DZIEŃ WASZEGO ŚLUBU A ŻE BYŁAM POZBAWIONA INTERNETU TO UMIESZCZAM GO DOPIERO DZIŚ.

MAM JEDNAK NADZIEJĘ,ŻE SIĘ NIE POGNIEWACIE NA MNIE,ŻE DOPIERO TERAZ GO UMIESZCZAM?!

Z SERCA...

A WIĘC...

ALICJO I RAFALE!!!

Z CAŁEGO SERCA ŻYCZĘ WAM ABY TA WASZA WSPÓLNA DROGA KTÓRĄ PRZYPIĘCZĘTOWAŁA DATA:01.09.2013 ROK BYŁA USŁANA  ZAWSZE GORACYM I ŁĄCZĄCYM WAS UCZUCIEM I NIEPRZEMIJAJĄCYM SZCZĘŚCIEM...

NIECH MIŁOŚĆ WZAJEMNA I NADZIEJA W WASZYCH WSPÓLNYCH PROGACH Z WAMI JUŻ NA WIEKI MIESZKA...

CAŁYM SERCEM WAM ŻYCZĘ ABY UPŁYWAJĄCY CZAS NICZEGO MIĘDZY WAMI NIE ZMIENIŁ...

NIECH KAŻDY NOWY DZIEŃ BĘDZIE DLA WAS POWODEM RO RADOŚCI I DROGĄ DO PIĘKNEGO RAJU KTÓRY WY SAMI SOBIE STWORZYCIE...

PRZESYŁAM WAM CAŁY OGROM UŚCISKÓW...

ZAWSZE PAMIĘTAJĄCA ANIA.:-*




2 komentarze:

  1. Anulko Moja Kochana, jak bardzo mnie wzruszyłaś...
    Dziękujemy Ci za najpiękniejsze życzenia z serca płynące.
    Jesteś najkochańszą z sióstr, nawet jeśli jest to siostra "przyszywana" ;-)
    Całuję i mocno ściskam :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. NIE MA SPRAWY ALUNIU.BUZIACZKI PRZESYŁAM.:-***

    OdpowiedzUsuń