piątek, 20 września 2013

KOCHANE MRUCZKI.:-)

WITAM!!!
KOTY ZAWSZE BYŁY,SĄ I JUŻ ZAWSZE BĘDĄ MOJĄ MIŁOŚCIĄ.
NIE WYOBRAŻAM SOBIE ŻYCIA BEZ MOJEGO NULKA.
WNOSI ON W MOJE ŻYCIE WCIĄŻ DUŻO RADOŚCI I CIEPEŁKA.
UWIELBIAM PATRZEĆ NA NIEGO GDY ŚPI BO WYGLĄDA WTEDY TAK SŁODKO I ROZKOSZNIE...
NIE TYLKO CZŁOWIEK CZŁOWIEKOWI MOŻE OFIAROWAĆ SWOJĄ MIŁOŚĆ.
ZWIERZĘ CZŁOWIEKOWI Z CAŁĄ PEWNOŚCIĄ TEŻ.
A MÓJ KOT KOCHA MNIE I TO BEZGRANICZNIE,NIE PATRZĄC NAWET NA RYSY MEJ BRZYDKIEJ TWARZY...KOCHA MNIE MIMO WSZYSTKO I DAJE MI CO DNIA TO ODCZUĆ.
I JA TEŻ KOCHAM NULECZKA.:-)

W INTERNCIE ZNALAZŁAM JAKŻE PIĘKNE ZDJĘCIA KOTÓW.
KILKA WAM POKAŻĘ.ŻYCZĘ WAM PIĘKNEGO WEEKENDU A NULUŚ MACHA WAM ŁAPKĄ MRUCZĄC BEZSTROSKO.:-)


ANIA.
 







PS.A NA KONIEC MOŻECIE SOBIE POPATRZEĆ NA MOJE KOCIE KOCHANIE.:-)


3 komentarze:

  1. oj co za przystojniak z tego Nulka:) pozdrawiam Asiulek:)matka chrzestna Nulka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O KOGO MY TU WIDZIMY Z NULKIEM...:-D MAMUSIU CHRZESTNA NULKA CAŁUSY.:-*** SUPER,ŻE SIĘ DO NAS TU ODEZWAŁAŚ.:-D:-D:-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż się prosi żeby go wytarmosić za ten puchaty brzuszek (chociaż pewnie by nie dał) :)

    OdpowiedzUsuń