poniedziałek, 18 listopada 2013

:-(







Witam!

To strasznie przykre uczucie widząc jak bliska Nam osoba cierpi...
Moja kochana mama znów choruje i widzę jak jest Jej ciężko...
Dlatego jestem przy Niej cały czas i Ją wspieram,pomagam Jej tak jak Ona pomogła nieraz już mnie...
Wierzę,że ten trudny znów dla Nas czas wnet odejdzie i wszystko jakoś się poukłada...
W końcu wiecznie zle być nie może.Jestem silna dla Niej bo wiem,że i Ona stara się i dla mnie też taka byc...
Mamusiu życzę Ci byś jak najszybciej wyzdrowiała i wiedz,że jesteś mi wciąż bardzo potrzebna.
Kocham Cię i damy sobie we dwie jakoś radę...

Wszystkich odwiedzających mój blog serdecznie pozdrawiam życząc moc radości i zdrówka bo gdy go brak rujnuje się świat...!!!ANULKA.

2 komentarze:

  1. Dużo zdrowia dla Mamy! I wszystkiego dobrego dla Was obu. Trzymajcie się!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamie życzę szybkiego powrotu do zdrowia oraz wszystkiego co naj leprze dla Was obu ,abyś nie traciła pogody ducha w tych ciężkich chwilach. Pozdrawiam serdecznie . Paweł "VictorKruger"

      Usuń