sobota, 14 grudnia 2013

Szklane wariacje.;-)

WITAM!:-)

O TO ŚWIECZNIK KTÓRYM ZOSTAŁAM DZIŚ OBDAROWANA.
SZKLANY I PROSTY,DLA WIĘKSZOŚCI PEWNIE ZWYCZAJNY ALE DLA MNIE SUPER PO PROSTU.:-D
TEN KTO MNIE ZNA DOBRZE WIE,ŻE JESTEM WIELKĄ MANIACZKĄ SZKLANYCH ŚWIECZNIKÓW...:-)
TO SĄ TAKIE MOJE MAŁE PEREŁKI KTÓRE ZAWSZE POTRAFIĄ MNIE ZACHWYCIĆ.
POSIADAM ICH WIELE,
ZDARZAJĄ MI SIĘ NAWET DWA TAKIE SAME ALE TAKICH POJEDYŃCZYCH MAM ZNACZNIE WIĘCEJ I TO ROZMAITE BO I SĄ W MOJEJ KOLEKCJI;KWIATKI,GWIAZDKI,SERDUSZKA.
A I NAWET ŻÓŁWIKA MAM.:-D







ZOBACZCIE O TO TEN MÓJ NOWIUŚKI ŚWIECZNICZEK.:-)

TO NIE KONIEC NIESPODZIANEK BO I MÓJ SIOSTRZENIEC MI DZIŚ TEŻ COŚ PODAROWAŁ A DOKŁADNIE TO TAKIE MNIEJSZE PIEŃKOWE ŚWIECZUSZKI W KOLORZE ZŁOTYM 4 SZTUKI.:-)
I TRZY PYSZNE CZEKOLADOWE CUKIERECZKI Z NADZIENIEM MALINOWYM,TRUSKAWKOWYM I WIŚNIOWYM.:-)


POZDRAWIAM CIEPLUTKO WSZYSTKICH BEZ WYJĄTKU I ŻYCZĘ CAŁY OGROM CIEPŁA I DOBROCI NA TE RESZTE GRUDNIOWYCH DNI I NOCY!!!
UŚCISKI-ANIA.


                                     TĘSKNO MI ZA TAKĄ ZIMĄ.:-(

1 komentarz:

  1. Cukierki z nadzieniem malinowym zjadł bym pierwsze . Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego co naj leprze , Tobie i Mamie .

    OdpowiedzUsuń